DEMS polnjenje Novo mesto

DEMS polnjenje Novo mesto

Mrzlo, megleno sobotno jutro

Tisti dan, ko pogledaš zjutraj skozi okno, mimogrede ošvrkneš še zunanji termometer, z rahlo žalostjo obrneš pogled proti topli postelji in se odpraviš na zajtrk, ker si dogovorjen v Novem mestu. V resnici ni tako hudo, vmes vklopiš predgretje avta, se umiješ, oblečeš, usedeš v topel avto in odpraviš novi dogodivščini naproti, ki sliši na ime DeMS Polnjenje in pogovor.

Kljub temu, da poznam nakupovalni center Supernova Novo mesto, sem naredil en krog, preden sem našel Petrolove polnilne postaje. So rahlo skrite na vzhodnem delu centra, nasproti AMZSjeve stavbe in najhitreje se do njih pride tako, da v krožnem križišču ne greš v trgovski center, ampak naravnost in takoj naslednje zaviješ levo oziroma druga možnost, skozi garažno hišo.

Early Birds

Tam sta Ignac in Matjaž ravno začela s postavljanjem zastave z logotipom društva in prvo novomeško srečanje se je lahko začelo. Nismo dolgo čakali, ko se je pripeljala gospa z Zoe in priklopila avto na hitro polnjenje, kjer smo ji ustrežljivo pomagali z brezplačnim polnjenjem, čeprav zaenkrat še ni članica našega društva. Iz pogovora smo izvedeli, da je že stari maček, kar se tiče uporabe električnih vozil in da dokaj natančno ve, kakšne so zmogljivosti in domet tako glede na hitrost kot vremenske razmere.

Zoe

Do postaje je prišla s 3%, a Matjaž jo je vseeno premagal, njemu je namreč uspelo priti z 1% polne baterije. V kratkem razgovoru je omenila še, da ji avto dobro služi, da se ozira po malo večjem in v tem času je uspela napolniti baterijo do naslednjega cilja.

Kmalu za njo sta prišla še dva člana, Dejan in Danijel, pogovor pa je stekel v smeri tako polnilnih postaj kot tudi novih električnih avtomobilov, predvsem kitajskih. Vsi smo se strinjali, da bodo slednji verjetno preplavili evropski trg in v naslednjih letih postali vodilni prodajalci predvsem srednje cenovnih vozil, kar bo vsekakor naredilo zasuk v avtomobilski industriji. Glede kvalitete izdelave že sedaj praktično ni pripomb, na koncu pa seveda odloča tudi globina naše denarnice. Pri polnilni infrastrukturi smo se strinjali, da se stvari premikajo v pravo smer, kar se števila novih polnilnic tiče, a da je sistem plačevanja in same cene divji zahod, ki nujno potrebuje regulacijo. Več o tem tudi na prihodnjem srečanju v Lipici, kjer se bodo tudi predstavniki Slovenskega Združenja Potrošnikov. Obregnili smo se tudi ob Gen-ijevo zaračunavanje polnjenja, predvsem na slabo izvedeno obveščanje ter njihovo popolno pomanjkanje občutka za obstoječe uporabnike. Razen plačevanja polnitev z enim računom in konkretno višjih cen v tujini njihova kartica ne prinaša nobene dodatne vrednosti, zato jo zna marsikateri obstoječi uporabnik vrniti. Dejan je tudi omenil, da je število polnitev na polnilnicah Gremo na elektriko (GNE) padlo za 50% (od 1.11. Ko je stopil v veljavo nov način obračunavanja), medtem ko se je na Petrolovih malo zvišalo. Večina torej raje polni doma oziroma vozi še bolj varčno, bi lahko zaključili iz tega.

Matjaž in Alan

Po dobri uri in pol stanja v megli in nekaj stopinjah nad ničlo smo se premaknili na toplo v trgovski center, spili vsak svojo kavo in se odpravili proti domu. Želeli bi si poleg naključne obiskovalke, upamo tudi bodoče članice več drugih obiskovalcev, a za to bo potrebno poseči tudi po drugih oglaševalskih kanalih, ne le družbenih omrežjih. Kljub temu je samo druženje med člani več kot dobrodošlo, saj si tako lahko izmenjamo informacije in ideje, ki jih drugače kljub modernim komunikacijskim metodam težje. Vsekakor upamo, da bodo ta srečanja postala pogostejša in tudi  bolj obiskana ter tako postala dodatna informacijska točka za bodoče in obstoječe uporabnike električnih vozil.

Zapisal

Alan Orlič

Leave a Reply