NZR notranje ogledalo, zunanje ogledalo, pogled čez ramo

NZR notranje ogledalo, zunanje ogledalo, pogled čez ramo

V ponedeljek smo se z družino odpravili na izlet od Ljubljane do Pirana. Del izleta in namen je bil, da kot voznica začetnica testiram vozilo: Tesla Model 3 LR AWD. Do sedaj sem vozila električni avto znamke Škoda Citigo e iV, zato je bilo to zame nekaj novega. S Teslo se vozim že nekaj časa kot sovoznica, danes pa sem postala še voznica. 

Hotel Nox, polnjenje do 100%
Ocenjen domet 488 kilometrov, pri 100% napolnjenosti

Takoj me je “zmotilo” oziroma takoj sem opazila, da nad volanom nimam števca hitrosti, zaslona. Sprva me je to motilo, predvsem na avtocesti (tu lahko povem, da ko se voziš 130 km/h po avtocesti nimaš občutka, da se voziš 130 km/h). Avto je lahkoten, tako da sem morala sem kar velikokrat pogledati na zaslon, če vozim po omejitvah, kar pa mi je odvračalo pogled s ceste, potem pa sem se navadila in ugotovila, da je tako še boljše, saj zaslon za in nad volanom le ovira pregled s sprednjega dela vozila na cestišče. Ko že govorimo o preglednosti iz vozila, notranje ogledalo se mi zdi majhno, predvsem na avtocesti me je to motilo, saj sem kot voznica začetnica navajena ‘NZR’ izvajati neprestano. Vidnost notranjega ogledala ni dobra, vendar sem si pomagala s stranskimi ogledali. Težava bi se pojavila pri parkiranju, vendar ko sem prvič preizkusila vzvratno parkiranje, me je avto navdušil z visoko napredno tehnologijo, saj sem imela celoten pregled nad vozilom na velikem zaslonu. Poleg kamer, senzorjev, napisanih centimetrov na zaslonu, se ti na zaslonu pojavi še črta-smer, v kateri vodiš avto. Če se mi je zdelo vzvratno in bočno parkiranje prej težavno, je zdaj postalo mala malica.

Zastoji na avtocesti

Na poti do Pirana smo 40’ čakali v dolgi koloni vozil – ta je nastala zaradi prometne nesreče. Kljub podaljšani poti je bil avto udoben, enostaven za uporabljati, v gneči pa nas je razveseljeval z glasbo in noro dobrimi zvočniki.

Proti viaduktu Črni Kal

Do Kopra smo s polnim vozilom (5 oseb) in vožnjo v zastojih ter pod klimo dosegli povprečno porabo 145 Wh/km.  Porabili smo 15,33 kWh. Zato hitro polnjenje pri 77% napolnjeni bateriji ni bilo ravno hitro za TM3 AWD LR, zgolj 56,64 kW.

Hitrost 56,64 kW
Kratek postanek v Kopru

Pri Kopru smo se ustavili še na Ionity polnilnici, dokončno pa smo se ustavili na počasni polnilnici pred Piranom.

Proti Piranu

Do cilja v Piranu smo porabili še 2,99 kWh. Skupaj smo torej porabili 18,32 kWh za 125 kilometrov. Povprečje porabe ob polno obremenjenem vozilu ter uporabi klime nastavljene na 21,5℃ je bila 14,66 kWh/100 km.  Zunanja temperatura je dosegala 33℃.

V Piranu začenja primanjkovati polnilnih postaj.

Sprva smo avto normalno polnili, potem pa je prišel na polnilnico avto znamke Renault Zoe in ni delalo nič več. Nekaj slabe volje s strani očeta, saj testiranje ne bo popolno, mene pa ni skrbelo, saj smo imeli še dobrih 78 % polno baterijo. Nekaj smo prigriznili, potem pa se odpeljali domov.

Moja izkušnja je zelo pozitivna. Avto sicer ni najbolj udoben avto na svetu, je pa opremljen z najnovejšo tehnologijo in pripomočki, ki pomagajo vozniku pri vožnji, ima zelo dobre pospeške, se dobro drži cestišča in daje občutek varnosti. 

Po končanem izletu, “testiranju” sem o sami vožnji vprašala ostale “člane posadke” in vsi so se počutili udobno in varno.

*NZR notranje ogledalo, zunanje ogledalo, pogled čez ramo; osnovni postopek pri prehitevanju, zavijanju …

Zapisala: Pia Završnik

Fotografije: Ignac Završnik

Brezplačni Tesla Supercharger za 1.500 kilometrov

 

Leave a Reply