Tesla rally 2016

Tesla rally 2016

Odločil sem se udeležiti Rallya, ter vplačal kotizacijo 150€ in nočitev v Šibeniku. O ostalih nočitvah kasneje. Odšla sva v sredo popoldan do Poreča. Spotoma sem naredil postanek v Novigradu, kjer sem v praksi preizkusil polnilnico pri sportski dvorani. Kartico sem dobil v Bifeju dvorane. Polnjenje brez problemov. Ko sva prispela v Poreč, sva se šla prijavit v hotel Valmar (1km od centra), kjer sem si sam rezerviral apartma za 22€.

Nissan Leaf  24 kWh, letnik 2011, komercialna nadgradnja pogonske baterije

Nissan Leaf  24 kWh, letnik 2011, komercialna nadgradnja pogonske baterije

Po več kot 200.000 km prevoženih kilometrih je Nissan Leaf (prva generacija, leto izdelave 2011), ki je igral tudi pomembno vlogo pri razvoju polnilne infrastrukture tako v Sloveniji kot tudi v EU prikazoval še 2/3 začetne kapacitete pogonske baterije, pri čemer je bilo že zelo težko z enim polnjenjem doseči 100km (od začetka uporabe se je naredilo preko 4000 počasnih polnjenj in preko 1000 hitrih polnjenj). V juniju 2016 se je Simon Čretnik, sicer inženir v podjetju Siemens in tudi predsednik društva za električna vozila Slovenije – DEVS, odločil sprejeti ponudbo Nissan-a za nadgradnjo pogonskega baterijskega sklopa z novo baterijo. Servis je bil opravljen na Madžarskem pri Nissan Gablini, strošek posega pa je znašal cca. 7500 EUR (z vključenim 27% DDV-jem).