Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Ioniq Electric

Električni Ioniq postavlja nova merila za proizvajalce električnih vozil z vrhunskimi aerodinamičnimi lastnostmi saj ima enega najboljših aerodinamičnih koeficientov (Cd0,24) v svojem razredu.

Inovativna uporaba lahkega aluminija in jekla visoke trdnosti pa zagotavlja med vožnjo stabilnost in učinkovitost čisto dinamiko in mobilnost brez izpustov.

Heading
Cenik Ioniq - električno vozilo
ModelCena v EUR
PREMIUM35.000
IMPRESSION37.500
Cenik Ioniq - električno vozilo - dodatna oprema
Dodatna opremaCena v EUR
Električno pomično strešno okno s senčnikom za zatemnitev in LED stropnimi lučkami (Premium, Impression)550
Električna in spominska nastavitev voznikovega sedeža (Premium)450
Paket Winter (Premium) – ogrevan volanski obroč – dvostopenjsko gretje zadnjih sedežev300
Paket Safety (Premium) – sistem za nadzor mrtvih kotov (BSD) – sistem za opozarjanje na prečni promet (RCTA) – parkirni senzorji spredaj in zadaj z vizualnim prikazom med merilniki680

Izkušnje lastnikov vozila

Avtocestne hitrosti in poraba električnih vozil
Avtocestne hitrosti in poraba električnih vozil

Eden izmed mitov pri električnih vozilih je tudi poraba pri 130 km/h, ki je v Sloveniji tudi maksimalno dovoljena hitrost na avtocesti. Pri društvu DeMS nas je čedalje več, ki želimo svoj prosti čas in izkušnje deliti tudi z drugimi. Dobro je treba deliti, je rek, ki velja v društvu. V praksi pa to pomeni, da bomo testirali različna vozila v različnih pogojih neodvisno od morebitnih sponzorjev ali stricev iz ozadja.

Učinkovitost regeneracije električnih vozil
Učinkovitost regeneracije električnih vozil

Člani DeMS-a smo organizirali test učinkovitosti regeneracije električnih vozil. Uradna metodologija ali pa naprava za meritev učinkovitosti še ne obstaja, tako smo se odločili, da bomo ustvarili neke vrste poskusni test in določili metodologijo, kako bi lahko uspešnost regeneracije izmerili v situaciji s katero se srečujemo vsak dan. Odločili smo se uporabiti zdravo kmečko logiko. Poiskali smo prekrasen vzpon, se zapeljali na vrh in spustili nazaj na izhodiščno točko z regeneracijskim zaviranjem. Sliši se preprosto vendar smo ugotovili, da temu ni tako saj nas življenje velikokrat preseneti in razjezi kot nenaden ptičji iztrebek na sredino vetrobranskega stekla, ko je avto opran in bleščeč.