Horjul – Laško in nazaj s 15-minutnim postankom

Horjul – Laško in nazaj s 15-minutnim postankom

V nedeljo 11.3.18 sva se z boljšo polovico odločila, da se podava malo po obiskih. Na pot sva krenila zjutraj okoli osme ure, Ioniq je bil napolnjen na 100 %, zunanja temperatura +4 °C. Zjutraj še nisva bila lačna in sva se kar odpravila na pot. Vozil nisem nič kaj pod omejitvami, na AC kjer je omejitev 130 km/h sem vozil po tempomatu 132 km/h, kjer pa je bila omejitev 100 km/h, pa sem vozil 102 km/h. Po pravici povedano, prav nič “šparovno”, saj sem vozil v načinu Sport.

Ustavila sva se na počivališču OMV Lopata, kjer je avto imel še 50 % energije (če koga zanima, zunanja temperatura se je povzdignila na prijetnih +10 °C – avto je za trenutek celo iz načina Heat preklopil v način A/C). Avto sem priklopil, vmes pa sva skočila na topel sendvič. Vsak na svojega, da ne bo pomote!
Ko sva vsak svoj zajtrk lepo pospravila na toplo, sva se odpravila proti avtu. Približam kartico in pritisnem stop. 14 minut in 58 sekund. Polnjenje je torej zneslo 2,8 €. No, moj sendvič + pijača sta bila še enkrat dražja, kot me je prišlo to polnjenje.

Avto se je medtem napolnil na 81 %. Kar v redu, malo sem celo razmišljal, da ga mogoče nazaj grede ne bo potrebno niti polniti. Odrineva proti Laškem, nazaj grede se malo voziva še po okolici Celja (natančneje smo zavili v gostilno na kosilo 😀 ), po tem pa nazaj proti domu.
Ker je avto kazal še 20 km večji domet, kot ga načeloma potrebujeva, se nisva med potjo nič ustavljala. Proti koncu poti, se začnem šaliti, da danes celo ne bova videla želvice. No, pa naju je vseeno pričakala in to nekaj km od doma. Pedal je postal manj odziven, presenetilo me je pa predvsem dejstvo, da kljub opozorilom o zmanjšani moči, avto še vedno konkretno poskoči, če se pedal pritisne čez tipko. Torque je pokazal, da motor od sebe odda še presenetljivih 72 kW, žal pa sem moral prehitro spustiti pedal, telefon pa je za zajem zaslonske slike potreboval predolgo, da bi ta podatek ujela na sliko.
Domov sva prispela s 4 % energije, avto je kazal domet še 5 km. Povprečna hitrost je znesla 66 km/h, skupne poti je bilo 231,5 km. Potovalni računalnik je kazal čas vožnje 3h in 45 minut. Nisem pa še pogruntal, ali to vključuje tudi tisti 15-minutni postanek, ko je bil izklopljen, a se je polnil. Nekako ta podatek ni prav visoko na moji prioritetni listi, hehe. Povprečna poraba za celotno pot je bila po podatkih potovalnega računalnika 15,6 kWh na 100 km. Ne zdi se mi pretirano visoka, kljub temu, da nisem varčeval niti trenutek. Notranja temperatura je bila nastavljena na 20,5 °C, ADS pa na OFF.

Avto sem priklopil, na 1-faznem polnilcu je avto potreboval 12 h in 50 minut do 100 %. Glede na to, da sem vedel, da avta tisti dan ne bom več potreboval, me ni pri srcu prav nič stiskalo. Če pa bi ga, pa imamo še par “fosilcev” pri hiši 🙂

Takole je izgledala situacija preko aplikacije Torque na mobilnem telefonu:

Po 17000 prevoženih kilometrih avtu že kar dobro zaupam. Vseeno pa ne praznim avta toliko vsak dan in mi je mogoče za cca. 1 utrip na minutko poskočil srčni utrip 🙂

Nisem se pa dal, Sport način je ostal!

Po priklopu pa je avto pokazal:

Drugi dan pa sem naredil še par slik s potovalnega računalnika:

Upam, da komu takšna informacija pride prav pri odločitvi za mentalni preklop na elektro 🙂

Leave a Reply