Nekaj dni sem bil uporabnik e-golfa zadnje generacije. Moji pozitivni vtisi: Motor 100kW je ravno dovolj močan za družinski avto. Pospeški, kar dobri. Navdušen sem bil nad rekuperacijo ima namreč štiri pozicije. Ročico menjalnika premikate levo ali desno za spreminjanje moči. Zelo lepo avto jadra pri izklopljeni rekuperaciji. Pohvalim tudi gume in aerodinamiko.
Ves čas testa sem imel vklopljeno toplotno črpalko na 22 do 23 stopinj. Poraba se je gibala 19 kW po avtocesti normalno hitro 130 km/h več ali manj. Po regionalnih cestah bolj varčno 14 kW. Odšel sem namreč iz Vipave v Pulj brez postanka. Zelo dobro deluje tudi radarski tempomat »stop and go«. Tempomat ni primeren za regionalne ceste, ker prehitro pospeši na nastavljeno hitrost, ko izgubi v križišču avtomobil pred seboj. Sicer imamo lahko nastavljeno najvišjo hitrost in razdaljo do vozila pred sabo.
Malo kritike na koncu. Prikazovalniki so sicer dobri, vendar prikazujejo na več mestih iste parametre. Ogromno je tudi nepotrebnih podatkov, ki zvedavega voznika »spravijo v jarek«. Nima podatka v odstotkih za napolnjenost baterije. Ko sem odšel do Pulja, sem imel domet 250 km. Po 10 kilometrih klanca na vrhu Rebrnic (Vipava – Razdrto) mi je avto zatežil, da ne pridem na cilj, ter naj obiščem polnilno mesto. Prikazovalnik preostalih kilometrov deluje sicer dobro.
Polnjenje na šuko v dežju ne deluje niti pod razno, treba je dvigniti kabel od tal? Na Mennekes deluje tudi v dežju! Med polnjenjem gretje ali hlajenje ne deluje razen na DC hitri polnilnici. Imel bi tak avto, vendar ne za več kot 40 tisoč €.
Zapisal
Marjan Božič