Tesla rally 2016

Tesla rally 2016

Picture

Odločil sem se udeležiti Rallya, ter vplačal kotizacijo 150€ in nočitev v Šibeniku. O ostalih nočitvah kasneje. Odšla sva v sredo popoldan do Poreča. Spotoma sem naredil postanek v Novigradu, kjer sem v praksi preizkusil polnilnico pri sportski dvorani. Kartico sem dobil v Bifeju dvorane. Polnjenje brez problemov. Ko sva prispela v Poreč, sva se šla prijavit v hotel Valmar (1km od centra), kjer sem si sam rezerviral apartma za 22€.

Picture

Kasneje sem odšel na startno mesto na Trg Slobode. Ko sem se pripeljal tja, je bilo tam že nekaj Tesel. Kasneje je prišla še ostala kolona iz Rovinja. Pripelje se kolona 30 Tesel in Rimčev KONCEPT ONE. Komaj so se zložili na trg. Ženo zgrabi panika,  pojdimo domov, kaj bomo mi tu s Puntom zraven 30 Tesel? Tudi mene, vendar nisem priznal ženi, zgrabi panika. No, ostala sva ter prejela Road book, majico in startno številko. Kasneje se nam je pridružil Andrej Pečjak z Metronom 7 in en E hrošč. Bilo mi je že lažje. Kasneje sva odšla v pizzerio Nono in spat. Naslednji dan me je čakala hitrostna spretnostna preizkušnja. Na žalost nas je moral zapustiti Andrej Pečjak zaradi nepredvidljivega dogodka.

Picture

Pred hitrostno spretnostno preizkušnjo sem bil prav žalosten. Kaj bom revež proti 30 Teslam in KONCEPT ONE, najhitrejšemu avtu na svetu s pospeškom 2,5 sekunde do 100km/h z Puntom? No tekma se je začela in Fičotu so cvilile gume. Ko sem na Timingu pogledal rezultat, sem videl, da sem ČETRTI. Pred mano je bila KIA Soul in dve Tesli. Še sedaj ne dojemam. Kasneje smo odšli na start vožnje proti Opatiji. Tartufe za 30€ v Buzetu sem preskočil, ter odšel na kosilo k sorodnikom. Vmes opravil Brifing. V Opatijo je bilo potrebno priti do minute točno, da ne dobiš odbitka. In uspelo mi je.  Tako sem ostal četrti. V Opatiji sem odšel na večerjo in prenočit k sorodnikom.

Picture

Naslednji dan nas je čakala vožnje do Šibenika. Startali smo v Opatiji, etapa je potekala do Senja s postankom in polnjenjem.  V Senju se nam je zopet pridružil Metron 7 z družino Pečjak. Tu so nastali prvi problemi. Pri Renault ZOE s polnjenjem. Po postanku in kavici smo odšli do Paklenice na kosilo. Tam sem opazil, da se nam je  pridružil tudi ZOE, vendar ne sam. Po kosilu smo odšli v Zadar pogledat pozdrav soncu in poslušat morske orgle. Parkirali smo okrog pozdrava soncu. Po lepem postanku v Zadru smo odšli proti Šibeniku na cilj etape, kamor sem prispel točno brez kazenskih točk in obdržal 4. mesto. Vozilo sem dal polnit ter se odšel prijavit v hotel. Tam smo ugotovili, da sem v drugem hotelu. In se je začelo zapletati, predvsem s polnjenjem. V drugem hotelu ni bilo možnosti polnjenja. Po večerji sem odšel napolnit avto v prvi hotel. Imel sem na voljo samo enofazne priključke, zato sem se vrnil v svoj hotel ob dveh ponoči. Bil sem slabe volje, ker so mi pokradli noč, ne po moji krivdi.

Picture

Naslednji dan dopoldan je sledila etapa od Šibenika do Zagreba. Po startu smo odšli do slapov Krke, ter naprej do Obrovca. V Obrovcu smo imeli uro časa za polnit. ZOE je imel spet probleme s polnjenjem. Voznici sta odšli polnit na navadno elektriko. V težave je prišel tudi e hrošč. Prehitro zanj so odpeljali agregat v Smiljan. Odpeljali smo se čez Velebit v Smiljan, v spominski park Nikola Tesla. Tam sem opravi časovno kontrolo kot v Obrovcu in kasneje v Plitvicah. Vsa čast voznicama ZOE-ja, sicer z zamudo, a prispeli sta v Smiljan. Na vrh Velebita sta prišli s skoraj prazno baterijo, nato sta navzdol regenerirali za 30 km. Tu sta hoteli polnit na polnilni etrel-a v parku, vendar je polnilni sistem v ZOE in polnilna postaja zmagovalna kombinacija. Polnilni kabel je ostal zaklenjen v postaji in veselja je bilo konec. Ironija je v tem ,da je najeti ZOE LJ…… delal reklamo za polnilne postaje Ducati. Do Smiljana je prišel kasneje tudi e hrošč, vendar je zopet zamudil agregat. Hotel je napolnit na polnili postaji. Žalostno Mennekes blokiran z zaklenjenim kablom.

Picture

Odšel sem naprej do Plitvic, tam na hitro napolnil, ter med prvimi odšel v Zagreb. Do Zagreba sem prišel brez polnjenja in z veliko preostalega časa do končne kontrole. Šel sem v privatno rezerviran apartma, 100m od Trga Bana Jelačića. Kasneje pa z avtom na trg, na časovno kontrolo do minute natančno, ter ostal na 4.mestu. Kasneje  sva z ženo odšla v apartma (29€) v bližini. Tam pa zakon, na dvorišču češnje, avto pod oknom apartmaja, 20A na vtičnici. Do naslednjega dne napolnil 100%. Za zajtrk so bile češnje z dvorišča.


Picture

​Zjutraj sva odšla peš na trg, na kavico. Tam se je polnilo nekaj Tesel. Ko so začeli postavljat pisto za preizkušnjo, sem odšel po avto pod češnjo. Ker sem bil še vedno četrti, sem bil pred zadnjo preizkušnjo živčen. Potrebno je bilo  prepeljati progo v 30 sekundah in ustaviti na črti. Na telefonu sem namestil štoparico. Na startu zelena luč in gremo, pritisnil sem štoparico in sem šel pol proge hitro, da ne zamudim, drugo polovico počasi  in gledal čas. Ko sem bil blizu, vidim, da zamujam, gas in nato zaviram. Na trgu je gladek kamnit tlak in gume so potrebne menjave, zasankal sem  čez črto in dobil 500  kazenskih točk. Padel sem na 8.mesto. No gume in kamniti tlak je moj izgovor, kriv sem samo jaz. Bil je pač moj prvi tak rally. Skupno z vožnjo domov prevozil 1200 km in to z vozilom E-Punto kateri ima že preko 120.000 kilometrov prevoženih s pomočjo elektrike.Božič Marjan, edini Slovenski uvrščen rally voznik.