Pa ga imamo, električnega karavana, jaz bi temu rekel avtomobilska klasika. Kajti najbolj priljubljena vozila že nekaj let so SUV v vseh možnih različicah. Tukaj pa je Audi A6 karavan.

A6 ima možnost dveh baterij, z 82 kWh bruto oz. 75 kWh neto vrste NCM prismatic z zadnjim pogonom ali 100 kWh bruto oz. 95 kWh neto vrste NCM prismatic z štirikolesnim pogonom quattro. V izvedbi RWD sta dve različici z manjšo baterijo in 326 konjskimi močmi ali RWD Performance z večjo baterijo s 381 konjskimi močmi. Testni model je v izvedbi quattro z večjo baterijo in 462 konjskimi močmi. Po tovarniških podatkih naj bi imel po WLTP 625 km dosega, tudi sami smo ga preizkusili na DeMS-ovem dogodku Povezujemo eSlovenijo 2025 na najdaljšem slovenskem avtocestnem odseku, 305 km od Lendave do Kopra. Brez vmesnega polnjenja ga je prevozil v 2 urah in 46 minutah s porabo 22,2 kWh / 100 km in pri tem porabil 71 % baterije.

Audijevi inženirji so se zelo potrudili in v vozilo vgradili baterijo z 800-voltnim sistemom, kar pomeni, da se baterija izjemno hitro polni. Od 10 % do 50 % potrebuje devet minut, od 10 % do 80 % pa 22 minut. Že s polnjenjem med kratkim postankom za WC lahko dodamo dosega za več kot 200 kilometrov. Priporočam, da vedno navigirate na hitro polnilnico, da vozilo optimalno segreje baterijo za čim hitrejše polnjenje.

Notranjost vozila je na pričakovanem Audijevem nivoju. Testna izvedba ima sedeže v kombinaciji alkantare in usnja. Vse stikala za spomin za sedeže, luči ter ogledala so zdaj premaknili na vrata. Osrednji ali glavni zaslon je zaobljen proti vozniku in nudi vse potrebne informacije. Sam bi si želel, da je odstotek napolnjenosti baterije prikazan z večjimi številkami, doseg pa z manjšimi. Osrednji prikazovalnik z merilnikom hitrosti je nastavljiv po želji voznika. Meni je kar dobro prečiščen in logično razporejen. Audi ima tudi svojo trgovino z aplikacijami, kot so YouTube, Spotify, vreme in podobno. Kupiti je možno tudi aplikacije, kot je Microsoft 365 ali Outlook za elektronsko pošto.

Sovoznik ima svoj zaslon, na katerem lahko gleda YouTube, ampak voznik tega iz varnostnih razlogov ne vidi, ker se pod kotom sovoznikov LCD zatemni. V vozilu je veliko črne visokosvetleče plastike, kar daje malo cenen občutek, vedno pa bo tudi polno prstnih odtisov in prahu. Audi ponuja sistem priključi in polni na polnilnicah Ionity, kar pomeni, da lahko z Audijevim računom polnimo na polnilnicah Ionity po celi Evropi brez kakršnih koli kartic ali aplikacij na telefonu. Priporočam, da vedno navigirate na polnilnico, da vozilo optimalno segreje baterijo, da se bo lahko polnilo z najvišjo hitrostjo polnjenja.
Zanimivo je tudi to, da se v A6 e-tron sedi 8 cm višje kot v fosilnemu bratu A6 zaradi nameščene baterije v dno vozila. Tako da ni sedenje čisto v tleh, kar smo navajeni pri A6. Za veliko ljudi je to velik plus ob poplavi vseh križancev in SUV.
A6 e-tron je končno dobil sprednji prtljažnik v velikosti 27 litrov. Zadnji prtljažni prostor je velik 502 litra. A6 se pelje zelo udobno in tiho ter seveda dinamično. Sam bi raje imel na vozilu manjša 19-palčna platišča, ki bi pripomogla k manjši porabi, ampak z 21-palčnimi, kot jih ima testni A6, ne bi bil več videti tako atraktivno.
Testni Audi A6 Avant e-tron quattro z opremo Business stane dobrih 86.000 €. Mislim, da je za znamko Audi in zelo veliko baterijo s tehnologijo 800 V z izredno hitrim polnjenjem ter vsem udobjem in prostorom cena upravičena.
Predstavitev vozila v videoobliki na mojem kanalu na YouTubeu: https://youtu.be/_xjRzho7qRQ?si=v4DWt04xpfjQYFEb
Pot iz Lendave do Kopra: https://youtu.be/Tpqm1Juoxu8
Posebna zahvala prodajalcu vozil Audi Porsche Verovškova , Mateju Vode.
Zapisal
Blaž Hrovat
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.