Moje tridnevno druženje z najbolj prestižnim vozilom Mercedes-Benz EQS SUV 450+ AMG line z baterijo bruto kapacitete 120 kWh in 360 konjskimi močmi je bilo nepozabno.
Na izzivu DeMS 600 km sem bil navdušen nad EQS SUV-jem, ki me je prepričal, in to zasluženo. S svojo baterijo bruto kapacitete 120 kWh in 360 konjskimi močmi je brez polnjenja prevozil kar 603 km po podeželskih cestah. Tudi na avtocesti se je izkazal z realnim dosegom 400 km pri vožnji do 130 km/h. Testno vozilo, ki stane 147.000 evrov, je brezkompromisno in zasluženo v samem vrhu ponudbe znamke Mercedes-Benz. Ne bom izgubljal besed o modelu razreda S, saj je udobje na nivoju z zelo udobnimi sedeži in izjemno mehko vožnjo, ki jo omogoča Mercedesovo zračno vzmetenje. Občutek med vožnjo je skoraj kot lebdenje na čudežni preprogi. Testno vozilo je bilo dodatno opremljeno z obračanjem zadnjih koles, ki omogoča, da je obračalni krog pri tako velikem vozilu zmanjšan in se zdi, kot da bi vozil manjše vozilo. Tudi v ovinkih je občutek enak.
Kot vrhunski model Mercedesove palete ponudbe seveda ne preseneča, da je notranjost vozila opremljena z najboljšimi materiali, ki so izjemno prijetni na dotik in pogled. Vendar pa je pri električnih vozilih ključnega pomena tudi programska oprema, ki pa v EQS SUV ne razočara. Navigacija hitro in natančno prikazuje zasedenost polnilnic v realnem času, tako da lahko voznik vedno najde ustrezno polnilno postajo. EQS SUV tudi samodejno izračuna postanke za polnjenje, če je to potrebno, ter baterijo nastavi na optimalno temperaturo za hitro polnjenje.
Mercedes-Benz se trudi izboljšati uporabniško izkušnjo pri polnjenju električnih vozil in poskuša odpraviti potrebo po uporabi RFID kartic ali aplikacij, kot jih že nekaj let uporablja Tesla. V navigaciji Mercedes je že prikazana ogromna mreža polnilnih postaj, vendar pa trenutno še nobena od njih ni aktivirana za uporabo brez aplikacije ali RFID kartice. Ekipa pri Mercedes-Benz dela na tem, da bi čim prej zagotovili brezskrbno in enostavno polnjenje brez dodatnih zapletov.
Mercedes-Benz očitno resnično vlaga veliko truda v izboljšanje uporabniške izkušnje pri polnjenju električnih vozil. Poleg tega, lahko rečemo, da je EQS SUV opremljen z impresivno svetlobno tehnologijo prednjih žarometov, ki zagotavlja izjemno varnost in udobje voznika. Svetlobni opozorilni sistem, ki vas opozori na nevarnost menjave pasu ali morebiten trk, je prav tako zelo dobrodošel dodatek. Ambientna osvetlitev kabine je vrhunska in prilagodljiva v neskončno barvnih odtenkih. EQS SUV 450+ z največjo baterijo uporabne kapacitete 108 kWh in težo 2.8 tone se ne ustraši dolgih razdalj ter kljub temu ostaja dinamičen in vznemirljiv za vožnjo. V primeru polnjenja na hitri polnilnici pa je najvišja dosegljiva moč kar 210 kW, kar pomeni, da polnjenje ne bo predstavljalo nobenih težav.
Po 10-minutnem postanku je uspelo meni napolniti 30 kWh, kar mi je omogočilo prevoziti približno 120 km pri avtocestnih hitrostih do 130 km/h. Kot pravi slogan Mercedes-Benz »the best or nothing« “, tudi v tem vozilu ni bilo kompromisov.
Zapisal Blaž Hrovat.
Posebna zahvala za testno vozilo gre Avtohiši Mercedes-Benz AVTOPLUS Koper.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.