Test Mazda MX30 electric

Test Mazda MX30 electric

In imamo se eno električno vozilo in to prvo električno vozilo znamke Mazda. Pri znamki Mazda vemo, da se zadnje čase zelo trudijo izdelati kakovostna vozila, to se kaže v vseh modelih Mazde v notranjosti.  Povsod lahko zasledimo zelo kakovostne materiale. Mazda je postala premium znamka, kar se pozna v vseh linijah vozil.

Veliko truda so vložili tudi v svoje prvo električno vozilo. Moja testna Mazda je imela v notranjosti okoli prestavne ročice celo pluto in skoraj na vseh površinah obnovljivo tkanino in na dotik mehko gumo. Povsod so tudi usnjeni šivi. Počutje v kabini je odlično, celo več kot odlično. Tudi vse skupaj je zelo znano, nekako kot v Bmw i3, tudi vrata se odpirajo enako, le da je prostora na zadnjih sedežih manj.

Kar je zelo uporabno v vsakem EVju je da imas dostop do % napoljenosti baterije. To je v Mazdi MX30 vedno na zaslonu, kjer so merilniki hitrosti. Kar je pohvalno in kar mora imeti vsako dobro EV je regeneracija.  V Mazdi je 5 nivojev regeneracije ter obvolanske ročice za regeneracijo. Vozilo se za svojih 143 konjev pelje zelo poskočno in dinamično, tako kot se pelje vsako EV.

Kaj naj povem o bateriji in strategiji, katero ima Mazda skoraj kot izgovor za tako majhno baterijo v letu 2020? Baterija v Mazdi MX30 je 35 kWh bruto ali 30 kWh neto uporabne kapacitete, nekako za slabih 200 km . Lahko bi razložil koliko km naredi povprečen Slovenec v enemu dnevu, ampak o teh stvareh smo se pogovarjali leta 2017. Res je, da tako malo baterijo hitro napolnis na hitri DC 50 kW polnilnici, ker Mazda s 50 kW močjo tudi polne. Tako da za po Sloveniji ali kot drugi  avtomobil bo. Ampak smo v letu 2020, kjer je konkurenca vozil z večjimi baterijami in večjimi dosegi z enim polnjenjem zelo močna.

Tukaj je še druga plat Mazde MX30. Ker ima tako majhno baterijo, je temu primerna nizka tudi cena. V osnovni opremi ima Mazda MX30 radarski tempomat, led luči, 18colska platišča, head up display projekcija, 8.5inch lcd, navigacijo, nadzor mrtvih kotov, vzvratno kamero, parkirne senzorje spredaj in zadaj ter pomoč pri ohranjanju voznega pasu. Vse to za 34.900 €, na to se Mazda popust 3000 € in subvencija v višini 6000 €. Končna cena vozila znaša 26.000 €. Za tak denar pa lahko pozabimo na malo baterijo ali ne?

Blaz Hrovat                                   

 

Leave a Reply