Slovenska, evropska in svetovna odvisnost od naftnih derivatov sili svet v nenehne konflikte, splošna zdravstvena slika prebivalcev zemeljske oble pa je zaradi škodljivih naftnih emisij vse slabša. Spreminjanje podnebja in vse manj ugodne razmere za kakovostno bivanje ljudi so dodatni negativni učinki in posledice uporabe fosilnih goriv. »S kupovanjem naftnih derivatov namreč politično in gospodarsko slabimo Evropo, saj žal industrija fosilnih goriv odpira nova delovna mesta drugje in ne pri nas,« je bil jasen Pečjak.
Dejstvo, da so nabavne cene električnih avtomobilov danes še visoke, sicer drži. Če pa primerjamo električni in klasični avtomobil skozi svojo življenjsko dobo skupaj z vsemi stroški vzdrževanja in goriva, lahko ugotovimo, da pri klasičnem avtu pri prevoženih 140.000 kilometrih več kot 10.000 evrov plačamo za gorivo, medtem ko nas »gorivo« za električno gnano vozilo pri enaki količini prevoženih kilometrih stane vsega nekaj 100 evrov. Subvencija za nakup serijskega ali predelanega električnega avtomobila je v Sloveniji ta hip med višjimi v Evropi, oprostitev cestne takse pa še dodatna pozitivna spodbuda za odločitev za nakup električnega vozila. Električni avto ima precej manj sestavnih in obrabljivih delov, zato je tudi strošek rednega vzdrževanja zanemarljiv v primerjavi s stroški vzdrževanja avtomobilov, opremljenih z motorji z notranjim izgorevanjem.
Izkušnje uporabnikov električnih vozil še kažejo, da baterije ne izgubljajo svoje zmogljivosti tako hitro kot laično menijo posamezniki. Pečjak je na 8 let starih akumulatorskih baterijah v avtomobilu s 150.000 prevoženimi kilometri izmeril le 5-odstotni padec njihove kapacitete. Poudarja pa, da je tudi iztrošene baterije mogoče uporabiti za novo, zelo pomembno poslanstvo. Uporabimo jih lahko med drugim kot zalogovnik energije v fotovoltaiki. V t. i. trajnostni energetski krog, ki ga sestavljajo fotovoltaični sistem, akumulatorji kot električni zalogovnik in hiša s stanovalci kot porabnik, lahko kot zalogovnik za električno energijo uporabimo tudi električni avtomobil, ki v nekaterih primerih, zaradi svojih zmogljivih baterij, lahko rabi tudi kot vir energije v sistemu.
Sporočilo dogodka Zero Tour 2016 se glasi: električna vozila so zelo uporabna in primerna za povprečnega Slovenca ter obenem niso tako draga, kot se zdijo na prvi pogled. Stroški na prevožen kilometer, če avtomobil polnimo na domači vtičnici, so zanemarljivi. Obenem pa sta okoljski in družbeni vidik rabe električnih vozil izjemno pozitivna. Organizator dogodka se iskreno zahvaljuje udeležencem ter Turistični zvezi Slovenije in občini Ivančna Gorica, ki sta sofinancirata Zero Tour.