Vse do sedaj povedano (o jogurtih, križih, oblekcah, lidličih) je v bistvu brezveze.
Zato berite pozorno: Lidl je na parkirišči svojih novih centrov v Ljubljani in Mariboru postavil hitri polnilnici za električne avtomobile. Od tistih na avtocestnem križu se polnilnici bistveno razlikujeta le v tem, da sta brezplačni. Eno prav takšno pa je, roko na srce, že pred časom postavil tudi Mercator center Šiška. Neuraden podatek je, da je povprečna vrednost pretočene elektrike ob postanku vozila 0,50€.Nekateri drugi trgovci ponujajo počasna polnilna mesta, kar je prav tako dobro!
Zato berite pozorno: Lidl je na parkirišči svojih novih centrov v Ljubljani in Mariboru postavil hitri polnilnici za električne avtomobile. Od tistih na avtocestnem križu se polnilnici bistveno razlikujeta le v tem, da sta brezplačni. Eno prav takšno pa je, roko na srce, že pred časom postavil tudi Mercator center Šiška. Neuraden podatek je, da je povprečna vrednost pretočene elektrike ob postanku vozila 0,50€.Nekateri drugi trgovci ponujajo počasna polnilna mesta, kar je prav tako dobro!
Za promoviranje elektromobilnosti in širše trajnostne mobilnosti,. varovanje okolja in napredek Slovenije nasploh so to zelo pomembne poteze. Ljudje se prej odločijo za električno vozilo, če vidijo, kako vse skupaj deluje v praksi. Ker pa nimajo vsi denarja za najnovejše, najdražje in oh in sploh evtomobile z največjimi dosegi, so te polnilnice po eni strani zelo majhna investicija za podjetja, a velika pomoč za vse, ki ne morejo polniti doma, ali pa kupijo avtomobil z manjšim dosegom.
Varovanje okolja, ekonomičen ter varen transport in udobna vožnja ne smejo biti le privilegij bogatih ali ostati konjiček zanesenjakov. V naslednji letih se obeta na področju mobilnosti preboj. Bo Slovenija zraven ? Zgoraj našteta trgovska podetja očtino hočejo in pravijo, da.Osebki, ki pa menijo, da je elektrika naslednja nafta, da so e-avti drage igrače za bogate in da trg še ni pripravljen, uporabniki pa še ne zreli, zavajajo javnost,. da je potrebno elektriko za vožnjo drago zaračunavati, ker bo sicer “konec sveta”. V resnici pa želijo samo vzpostaviti parazitski lobi, ki bo Slovenijo razvojno pahnil v tretji svet, proti čemur bo tretji tir in TEŠ7 mala malica. Njihova strategija je obsojena na propad. Od vseh nas pa je odvisno, ali nas bodo povlekli s sabo?
Varovanje okolja, ekonomičen ter varen transport in udobna vožnja ne smejo biti le privilegij bogatih ali ostati konjiček zanesenjakov. V naslednji letih se obeta na področju mobilnosti preboj. Bo Slovenija zraven ? Zgoraj našteta trgovska podetja očtino hočejo in pravijo, da.Osebki, ki pa menijo, da je elektrika naslednja nafta, da so e-avti drage igrače za bogate in da trg še ni pripravljen, uporabniki pa še ne zreli, zavajajo javnost,. da je potrebno elektriko za vožnjo drago zaračunavati, ker bo sicer “konec sveta”. V resnici pa želijo samo vzpostaviti parazitski lobi, ki bo Slovenijo razvojno pahnil v tretji svet, proti čemur bo tretji tir in TEŠ7 mala malica. Njihova strategija je obsojena na propad. Od vseh nas pa je odvisno, ali nas bodo povlekli s sabo?
Skratka, vseeno mi je, kje kupujete in kaj si mislite o trgovskih verigah. Jaz pohvalim vse tiste, ki podpirajo prihodnost.
Zapisal
Stanislav Rozman