Avtomobilski sejem v Frankfurtu

Avtomobilski sejem v Frankfurtu

 

Obisk Frankfurtskega sejma z električnim vozilom. V treh dneh prevoženih 1750 kilometrov, povprečna poraba na poti 13,5 kW/100 km. Pot v celoti ni pokrita s hitrimi polnilnicami, manjka odsek med Muenchnom in Stuttgartom, kar pomeni nekaj dodatnega časa ter improvizacije pri polnjenju vozila. Pohvaliti pa je potrebno primer dobre prakse Aldi-Sud s postavitvijo brezplačnih hitrih polnilnih mest ob svojih prodajalnah.

Vtis s sejma. Škandal “Das Avto” odmeva vsepovsod in bo verjetno vplival na miselni preklop družbe v smeri množične uporabe obstoječih tehnologij, ki ne zastrupljajo okolja. Torej E-Mobilnosti.

Skoraj vsak resen proizvajalec ima v ponudbi električna vozila, izstopa BMW s svojo serijo i. Nissan predstavlja Leaf-a s 30 kW baterijo. V primeru Nissana velja rek “tiha voda bregove dere” vsaj po globalnih prodajnih številkah za električna vozila. Citroen je z nižanjem cene v primeru C-Zero predramil trg z dosegljivimi cenami, edino dobavni rok je predolg.

Tesla seveda samo utrjuje svoj primat na trgu električnih vozil v višjem rangu. Če jim uspe prevzeti še segment “ljudskih vozil” z dodatkom brezplačnega polnjenja na svojih polnilnicah, dobimo zmagovalca v tej bitki za trg.