Testiranje VW ID.7 PRO

Testiranje VW ID.7 PRO

Ko smo se s podjetjem Porsche Inter Auto dogovorili za test električnega ID.7 PRO, sem imel velika pričakovanja glede obljube dometa in udobja.

VW ID.7 Pro

Avto smo testirali na poti med Ljubljano in slovaškim krajem Patince, kjer smo se srečali s slovaškimi gostitelji iz kluba ljubiteljev elektro vozil, ki so nam pripravili program ogleda hidroelektrarne Gabčíkovo, gradu Devín in Bratislave ter Nitre, ki je poznana po največjem številu avtomobilskih tovarn na Slovaškem.

Obisk HE

Namen testa avtomobila ID.7 PRO je bil dokazati njegovo uporabnost tudi na daljših poteh. Avto je bil opremljen z baterijo kapacitete 77 kWh, kjer tovarniški podatki obljubljajo 620 km dometa kombinirane vožnje.

Majhna poraba

Mi smo ga testirali na  poti od Ljubljane prek Maribora, mimo madžarskih Sombotela in Győra do slovaškega kraja Patince (poznanega po termah), oddaljenega 450 km, kjer smo kljub potovalni hitrosti približno od 120 do 130 km/h zlahka dosegli porabo 15,5 kWh / 100 km, kar je za avto takega razreda odličen dosežek in po ekonomičnosti izstopa od drugih Volkswagnovih e-vozil. Ob vožnji po lokalnih cestah z malo nežnejšim pospeševanjem in uporabo tempomata pa smo dosegli celo porabo 12,5 kWh / 100 km.

Polnjenje

Ko smo avto prevzeli v Ljubljani, je bil 70-odstotno napolnjen. Nato smo se na poti (za vsak slučaj) ustavili le za šest minut na kratki kavi na Petrolovi polnilnici v Mariboru in dopolnili energijo do 80 %  napolnjenosti ter z lahkoto izpeljali načrtovano pot.

Glede udobja si avto zasluži čisto petico.

Glede dosega lahko potrdimo, da je zelo uporaben tudi za daljša potovanja, saj smo si na trodnevnem obisku brez težav ogledali še Bratislavo in izjemen grad Devín ter čudovito mestece Nitra.

Hvalimo odličen sistem projekcije na vetrobransko steklo, prav tako izbor ključnih podatkov, vključno z navigacijskimi, vrhunsko udobje in položaj za volanom, dodatno notranjo opremo v testnem avtomobilu, ki je vključevala celo masažo hrbta na voznikovem in sovoznikovem sedežu.

Navigacija

Predlog za izboljšavo: kolegom s teslami  je treba priznati, da so s svojo prenosno polnilnico na šuko vtičnici avto napolnili 30 % hitreje. Njihova polnilnica namreč polni s 13 A, Volkswagnova pa le z 10 A. Seveda nič tragičnega, vendar je pri veliki bateriji ta razlika kar opazna.

Ocena: Avto je izpolnil vsa naša pričakovanja in je zelo udoben in uporaben tudi pri premagovanju daljših razdalj.

Zapisal

Tomaž Novak

 

Leave a Reply