RAZLIKE MED ELEKTRIČNIMI VOZILI, KI SO DANES NA TRŽIČU
› Forumi › Vozila na električni pogon › RAZLIKE MED ELEKTRIČNIMI VOZILI, KI SO DANES NA TRŽIČU
- This topic has 9 odgovorov, 3 glasovi, and was last updated 5 years, 6 months nazaj by
Janez T..
-
AvtorPrispevki
-
-
7 marca 2018 ob 19:07 #17154
Janez T.
ParticipantVeliko ljudi se zanima za nakupe električnih avtomobilov in so zmedeni, ker ne vedo kaj se jim najbolj za njihovo področje splača, bilo bi dobro napisati malo te razlike, saj vsi mečejo v isti koš vse električna vozila in električne polnilnice, ter zaračunavanje polnjenj in čakanje na polnilnicah. To jih odvrača od nakupov, če bi moral še po vsakih 300 km čakati 1 uro, da se avtomobil napolni, pa še, da se to plača po tarifah, ki jih ima Petrol ter ostali v tujini…..
-
7 marca 2018 ob 19:51 #17156
Društvo Dems
KeymasterOdlična tema/predlog. Nekako so zato mišljeni blogi, ki se počasi dopolnjujejo, razni testi, ki jih izvajamo in podobno. S takimi zadevami si bodo ljudje lahko ustvarili sliko kater EV je za njih najprimernejši. Problem je ta, da jaz kot uporabnik Ioniqa težko pišem o razlikah med enim in drugim in na forumu hitro nastajajo trenja med različnimi mnenji.
Forum zelo hitro rata nepregleden in težko slediš vsem komentarjem in preskočiš marsikaj… jaz forum smatram bolj kot pogovor med člani “kafansko debato” če hočete, hitra izmenjava informacij in tudi kaka hitra “prva pomoč” blog pa kot pomagalo za iskanje informacij in odločitev med vsemi vozili.
Tako bodo morali uporabniki narediti tudi malo domače naloge in malo branja preden se odločijo. Zato so blogi razdeljeni po kategorijah in vozilih. Recimo če klikneš na prvi strani DEMS.si kjer je dropdown takoj pod “Delimo uporabniške izkušnje” in izbereš recimo Hyundai Ioniq ti bo filter vrgel vse zapise o Ioniqu – tukaj med razultati so tudi naši testi kjer je bil Ioniq vključen kot tudi moji osebni zapisi in kak potopis 🙂 .
Moja želja je, da člani pomagate s svojimi izkušnjami predstaviti svojega elektrončka in nekomu tako pomagate pri odločitvi… mene recimo je prepričal potopis z i3 v Sarajevo 🙂 nikoli ne pozabim – zlata vredno. Z blogi bomo zgradili verodostojno bazo uporabniških izkušenj in tudi raznih testov. Pod blogi pa lahko tudi komentirate in sprašujete seveda.
-
7 marca 2018 ob 20:25 #17157
Janez T.
Participantvsak si lahko izračuna kaj pomeni za njega 300 km, to ne pomeni da po 300 km se ustavi in iščeš polnilnice, to pomeni, da ko se vjutro vstaneš imaš avto poln za nadaljnih 300 km. Kdo pa rabi več dnevno? vsaki dan? Zaposleni sigurno ne, tako da te ovire verjetno ni glede oddaljenosti, zaposleni ki se vozi 300 km daleč, pa se v času službe lahko napolni za nazaj domov za 300 km, tudi o tem je za razmisliti.
Nekje sem prečital, da večina ima željo domet avtomobila 300-400 km in polnjenje 15 minut, vendar se poraja vprašanje, čemu 15 minut? Ko pa vsi ki se vozimo daljše proge tudi z dizel vozili imamo najmanj pol ure postanka za kavo…. pri električnem vozilu pa si tega postanka naenkrat ne bi privoščili?-
7 marca 2018 ob 21:39 #17158
Društvo Dems
KeymasterKar se pa dometa tiče pa se strinjam… vsak v končni fazi išče avto za svoje potrebe. Problem pa je v miselnosti. 150 – 200 km na hitri polnilnici 30 minuten postanek je že danes realnost. Dejansko ljudje iščejo avto za 1% poti – tisto kar “mislijo” da bodo nekoč potrebovali – 1200 km v enem šusu namesto, da bi kupovali avto za 99% potreb – dnevno na šiht nazaj in ostali opravki ter razno razni vikend izleti.
-
-
8 marca 2018 ob 07:46 #17162
Janez T.
ParticipantMislim, da smo tu mi tisti, ki jim lahko pomagamo pri odločitvah, hitre polnilnice so plačljive, že večinoma…. ali pa so nekje oddaljene od poti, ki jih delamo vsakodnevno, zato je najprimerneje, da se avto polni doma, za vsakokratno dnevno uporabo, ko pa že avto stoji na parkirišču zaradi sestankov, pa se priključi na AC polnilnici, kjer se v času sestanka ali opravka tudi kar dobro dopolni, če pa bi nekdo želel potovanja v daljše kraje, pa si naj omisli avto, ki bo se hitro polnil na AC polnilnicah, katere so nameščene v vseh krajih po Sloveniji in Evropi in so tudi v trgovskih centrih večinoma že, te so brezplačne, tudi občine so preko skladov delale večinoma AC polnilnice, ker so cenejše in je za to potrebna manjša odjemna moč (upam da ta trditev drži, drugače me naj nekdo popravi). Za dopolnjevanje vsakega avta je to čisto dovolj, če greš od doma z 100% napolnjeno baterijo (polnjenje doma je najcenejše, pa še avtomobil ima ponoči večinoma čas…).
-
8 marca 2018 ob 11:38 #17165
Robert Kaltnekar
ParticipantHmm. Moje izkušnje pa so čisto drugačne.
Prvo, 22kW so za dolga potovanja prepočasna, sploh za večje baterije. Sam sem že bil na dolgih potovanjih (1000km) in si ne predstavljam uro čakanja na polnilnici. Že DC 50kW je na meji uporabnosti.
Drugo, 7 kW na uro je z vidika, če je zastonj, popolnoma dovolj. In tudi z vidika uporabnosti je za krajše (lokalne) razdalje dovolj, če oddideš z 100% od doma.
Tretje, vse polnilnce bodo v prihodnje postale plačljive, ne računat na goro zastonj polnilnic.
Četrto, 22kW polnilec v avtu ima ogromno izgub, verjetno so ga tudi zaradi tega umaknili iz vseh Tesl. Ugiba se, da bo naslednja verzija Zoe imela tudi CCS. Na to že kaže Kangoo EV, ki ima AC 7kW, sicer je brez CCS.
-
-
8 marca 2018 ob 09:39 #17163
Društvo Dems
KeymasterTole z AC je fino za ZOE… So na cestah tudi druga vozila. Meni AC ne pride v postev razen ce bi mel sestanke po 3-4 ure…tko da not gonna happen. DC je prihodnost. Ustavis se za 20-30 minut in peljes naprej…
-
8 marca 2018 ob 17:26 #17169
Janez T.
Participantzato pa smo tu mi, da lahko opozorimo nove kupce vozil in jih pripravimo na to kaj sploh želijo oni, DC polnilnic ni povsod, in če tista 1, ki je ne dela je lahko grozen problem, če ostaneš 300 km od doma, to morajo novi vedeti, dajmo jim veliko podatkov, le tako se bo pričela uporaba električnih vozil množičneje.
-
8 marca 2018 ob 19:22 #17171
Društvo Dems
KeymasterJanez -> aboslutno podpiram! Miška čez DEMS meni -> klik na Hitre povezave za člane in urednike -> Iz prikazanega seznama izbereš dodajanje prispevkov/blogov in deli z nami svoje izkušnje s svojim EVjem.
Kar se tiče DC polnilnic – če ne dela ne pomeni, da ostaneš 300 km od doma ampak pomeni, da boš nafilal na AC tako kot ti in v 2h urah in več kolikor rabi ZOE da se napolni na 100% in tako dobil dovolj sokca, da prideš do naslednje DC postaje 🙂 na kateri boš dofilal 20 minut in prideš domov… mislim, da potrebe po drami ravno ni. Če AC ne dela pa obtiči vsak EV na kakem shukotu…
-
-
8 marca 2018 ob 19:50 #17172
Janez T.
Participantja z tem se morajo ljudje novi seznaniti, da jih ne bo strah, ker to prevladuje, strah pred novim.
vsak ki je presedlal na elektriko sigurno ni naredil tega iz enostavnega vzroka po pocenitvi svojega življenja, saj če računamo dražje vozilo, polnjenje in vse kar pride zraven, ni nič ceneje, veliko nas je pristopilo predvsem iz vzroka, da se prične nekje z čistim okoljem, nekdo mora pričeti, in čim več nas bo, več bo možnosti, da se zakoni spreminjajo na bolje v tej smeri, saj ni nič narobe z dizli in ljudmi, ki jih vozijo, samo če bodo želeli narediti nekaj za svoje vnuke, predvsem vnuke jim ne bi smelo biti vseeno, začeti nekaj kar ne dela vsak je težko, razmišljati, da bodo naši vnuki živeli v čistejšem zraku je še težje, saj jih večinoma žene gonja po zaslužkih, več bi bilo potrebno narediti tudi na rednih občinskih progah mestnih avtobusov…. polnilnice so na postajališčih, prazne, avtobusi imajo pol ure, eno uro odmora in čakajo…..na istem postajališču….
-
-
AvtorPrispevki
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.