Oglaševanje na javni polnilni infrastrukturi

Home / Oglaševanje na javni polnilni infrastrukturi

Forumi Polnilnice in infrastruktura Javne polnilne postaje za električna vozila Oglaševanje na javni polnilni infrastrukturi

  • This topic has 10 odgovorov, 4 glasovi, and was last updated 6 years nazaj by Društvo Dems.
Pregleduje 9 odgovor na temo
  • Avtor
    Prispevki
    • #17352
      Ignac Završnik
      Keymaster

        Javna polnilna postaja za električna vozila, oglašujejo klasična vozila z notranjjim izgorevanjem. Spodbujanje e-mobilnosti ali norčevanje iz uporabnikov električnih vozil.

      • #17353
        Društvo Dems
        Keymaster

          S takimi bedarijami sami sebi pljuvamo v skledo… žalostno. Potem se čudimo, da je situacija taka kot jo imamo v naši drugi švici ob taki mentaliteti. Da korupcije in pranja/kraje javnega denarja ne omenjam.

        • #17355
          Ignac Završnik
          Keymaster

            Moje mnenje je, da so takšni oglasi  neprimerni. Zato sem tudi sprožil vprašanje na DeMS forumu in vsebino delil na Facebooku. Obstaja sicer pregovor “Denar ne smrdi”  vendar če se zavzemamo za hitrejši prehod v nizko ogljično družbo obenem pa reklamiramo na javni polnilni infrastrukturi za električna vozila, dizelska in bencinska vozila, mi to ne gre skupaj. Doseči moramo merila, kjer bodo določene stvari v naši družbi nesprejemljive.

          • #17361
            MATJAZ KUCEK
            Participant

              Se strinjam, da bi bila bolj primerna reklama v zvezi z e-mobilnostjo. Vsega pač ne moreš imet v življenju. Glejmo pozitivno… polnilnica je brezplačna, reklama pa reklama. Če takšna reklama prispeva k širjenju zaenkrat še brezplačnih polnilnih postaj tudi ni slabo no. Samo vprašanje časa je, kdaj bomo na reklamah videli električne avtomobile. Podpisal bi, da bi takšne postaje s to isto reklamo postavili v Piranu… pa so žal postavili Petrolove. Itak, da sedaj samevajo, ker turist nima petrolove kartice e-mobilnosti in se tako ne more priklopiti nanj in napolniti svoje vozilo. Uh… to je že druga tema 😉

               

            • #17366
              Ignac Završnik
              Keymaster

                Preko drugih smo celo izvedeli stališče Renaulta:

                “Na Štajerskem imamo več trgovcev in serviserjev, zato žal ne vem, kateri od njih je naročil omenjeno oglaševanje. Kot rečeno, tega oglaševanja nismo naročili mi, smo pa poslali trgovcem priporočilo, naj oglaševanja klasičnih vozil ne izvajajo prek medijev, namenjenih ponosnim lastnikom električnih vozil. Po naših izkušnjah so lastniki električnih vozil zelo zadovoljni s svojo nakupno odločitvijo in se praviloma nikoli več ne ozirajo nazaj, k nakupu vozila s klasičnim termičnim motorjem.”

              • #17425
                David Mrvar
                Spectator

                  Prihodki od oglasov so lahko v veliko pomoč pri širjenju brezplačne infrastrukture, saj pokrivajo stroške, ki bi sicer bremenili lastnika ali upravitelja infrastrukture. Poslovni model, ki ga omogoča omenjeni tip polnilnice, je izviren in zelo dobro zamišljen.

                  Ob trenutni skoraj popolni odsotnosti oglaševanja električnih vozil v medijih ne gre pričakovati, da se bodo na zaslonih Implerinih polnilnic vrstili zgolj Demsu nesporni oglasi. Skratka, podpiram poslovni model, ki ga še naprej razvija domiselna ekipa Implerinih razvojnikov in si želim še več takih polnilnic. Upam, da kmalu tudi z delujočimi DC moduli 😉

                  David Mrvar

                • #17428
                  Društvo Dems
                  Keymaster

                    @David predlagam da zacnes na svojih spletnih straneh prodajati in propagirati dizlce ker ti bo to pomagalo pri sirjenju elektromobilnosti in servisiranju voznega parka.

                  • #17429
                    David Mrvar
                    Spectator

                      Hvala za predlog, Daniel, bom razmislil o njem… Po tehtnem premisleku predlog zavračam 🙂

                      Ne, resno, ni se nam potrebno tako čistunsko obnašati in so spotikati ob vsako stvar, ki ima lahko navidezno slabo plat, ne da bi se zavedali druge plati, ki prinaša mnogo več dobrega. Že iz časov, ko sem sodeloval v UO društva, je bil močno izražen negativen odnos do Implerinih polnilnic s strani pobudnika te teme. S to debato se to le še potrjuje. Vsak ima lahko svoje mnenje in ga spoštujem. Še bolj pa cenim inovativne metode, ki nam zagotavljajo možnost dobrodošlih uporabnih storitev na polnilnicah. Oglaševanje na njihovih zaslonih, kot sem že omenil, prinaša ogromen napredek pri pokrivanju stroškov polnilnic.

                      Meni je nasprotno kot nekaterim pravzaprav všeč, da ponudniki dizlov financirajo polnilnice. Tudi to je ena od poti k uveljavitvi e-mobilnosti. Zavračanje tovrstnega partnerstva in stalno iskanje negativnih mnenj ne koristi ne razvoju e-mobilnosti niti kredibilnosti Demsa.

                      • #17430
                        Društvo Dems
                        Keymaster

                          David,

                          da se razumeva, oglasni prostor je fenomenalna ideja. Sporna je vsebina katero po eni strani tudi ti zavračaš po drugi strani se pa strinjaš. Obnašati se ignorantsko in zavajati pa nepotrebno. Ne vem če vidiš na kaki vegi spletni strani oglaševati šunko? Take zadeve ne smejo ostati prezrte in ignorirane.

                          Da se navežem na zadnji odstavek. Ne vem kje si zasledil, da ponudniki dizlov financirajo polnilnice? Kolikor vem je nalepka EKO sklada gor in ne DIZEL d.o.o. ali pa Renault Slovenija… Dems po mojem vedenju kar se tiče oglaševanja ne zavrača partnerstva z nikomer – sodelujemo z večimi oglaševalci in proizvajalci dokler je to v skladu s statutom in vizijo/plani DEMS-a.

                          O kredibilnosti pa mislim, da rasprava tukaj ni primerna sploh s tvoje strani. Izziv zate, da me prepričaš in utišaš. Odgovori nam na vprašanje in potem te pustim, da trolaš po forumu do neke meje:

                          Petek, 5. januarja 2018 ob na 4. seji upravnega odbora si trdil(na žalost sem bil zraven), da bo naslednji teden v ponedeljek (to je 8.januar) DC polnjenje funkcioniralo in da bodo polnilnice brez problemov. Kje in koliko DC-jev deluje do danes?

                      • #17434
                        David Mrvar
                        Spectator

                          Jabolka in hruške… Moja spletna stran ni namenjena splošnemu oglaševanju, poslovni model polnilnic z oglasnimi zasloni pa ima prav ta namen. Primerjava je nesmiselna. Kot je že Teo pojasnil na FB, je Eko sklad financiral polnilnico v delu, ki je namenjen polnjenju. Trženje oglasnega prostora na zaslonih pa je stvar dogovora med investitorjem in dobaviteljem storitve.

                          Če torej Dizel d.o.o. plača oglas in s tem pokriva stroške elektrike, omrežnine, vzdrževanja… iz tega jasno sledi, da posredno skozi plačevanje oglasov financira delovanje polnilnice. Jasno je, da bodo investitorji, zasebni ali javni, bolj zainteresirani postavljati polnilnice, če bodo njihove stroške ali del njih pokrivali oglaševalci, pa čeprav se bo med oglasi znašla kakšna nekomu sporna vsebina.

                          Kar se tiče Implerinih DC polnilnic, sem vedno zgolj posredoval informacije, ki sem jih prejel od ljudi, ki so vpeti v njihov razvoj. Res je, da še vedno ne delujejo, torej nisem imel prav, oz. se njihove napovedi niso uresničile. Zato sem tudi včeraj omenil ta problem.

                          Oglasil sem se, da povem svoje mnenje, ki je pač drugačno od tvojega in Ignacovega. To je vse. Ne bom pa se spuščal v neskončne in brezplodne izmenjave postov, ki nimajo nobenega cilja. Zato se iz te razprave umikam.

                        • #17443
                          Društvo Dems
                          Keymaster

                            Moje mnenje je, da je tebi nesmiselna primerjava dokler imaš določene koristi od tega. In definitivno primarjava ni podobna jabolkom in hruškam ampak bolj krompir ali kartoffeln. Sem mislil, da so prav neskončne debate tvoja stvar vsaj iz sestankov sodeč. Ok pustim grem dalje grem na srž problema.

                            Če Dizel d.o.o. torej plača oglas, katerega Dizel d.o.o. trdi da ga ne podpira potem je tukaj nekaj čudnega.!!!!?? (klicaji in vprašaji niso tukaj za brezveze) Ok pa pustimo to čudno… gremo naprej Dizel d.o.o. plačuje oglaševajne – ta denar pa naj bi bil po tvoje namenjen vzdrževanju in popravljanju nečesa kar ne deluje in kar tudi sam priznaš???? Smo doma? Kam gre potem ta denar, če ne za vzdrževanje in popravila, če zadeva ne deluje??? (to kaj in kako je pogodba sestavljena za oglaševanje še čakam scan pogodbe ker me prav zanima če se občina sploh zaveda tega oglasnega prostora)

                            Aja sem pozabil… ne sodeluješ v temi več. S tem samo kažeš ljudem svoj pravi jaz 😉 .

                            Zate imam en nasvet – angleško predvidevam da znaš: “When you make a mistake there are only three things you should do about it: admit it, learn from it, don’t repeat it.” . Prvo si že naredil upam, da narediš še druga dva koraka…

                            Lp.

                        Pregleduje 9 odgovor na temo
                        • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.