Nissan Leaf 40 kWh

Home / Nissan Leaf 40 kWh

Forumi Vozila na električni pogon Nissan Nissan Leaf 40 kWh

  • This topic has 69 odgovorov, 10 glasov, and was last updated 10 months nazaj by Janez T..
Pregleduje 35 odgovor na temo
  • Avtor
    Prispevki
    • #16472
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Video navodila za uporabnike novega Leafa se nahajajo tukaj.

    • #16646
      Anton Kogovšek
      Participant

      Zdravo!

      Ali obstaja kaka uradna informacija kako je z dobavo Leafov, ki smo jih naročili preko DEMS? Obljubljeni rok dobave se počasi bliža….

       

      • #16649
        Ignac Završnik
        Keymaster

         

        Točni datum dobave še ni potrjen. Glede na Norveško zamuda bo, samo koliko je sedaj vprašanje. Trenutno na Norveškem zamujajo 17 dni. Čim dobimo uradno potrditev sporočimo. 

         

    • #17004
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Rusi so naredili test japonskega Nissan Leafa 2 pri -31 stopinjah. Zanimiva je primerjava med Nissan Leaf Spy pro in podatki, ki so vidni iz prikazovalnika.

      https://www.youtube.com/embed/zl4H4Z6-e08

      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 9 months nazaj.
      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 9 months nazaj.
      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 9 months nazaj.
      • #17106
        vid jakop
        Participant

        g. Završnik kako komentirate opažanja iz zgornjega videa? Kaj naj to pomeni za bodoče uporabnike? Želi Nissan karkoli softwersko prikriti? Hvala za odgovor.

    • #17109
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Ne vem, informacij iz Nissana nimam. Moje mnenje je, da se je s strani Nissan-a sprogramiran prevelik varnostni faktor. Se pravi so želeli doseči, da bo uporabnik vedno prišel do polnilne postaje. Nissan leaf Spy pro pa omogoča vpogled v stanje baterije. Od tu razlika v procentih. Edino pravilno bi bilo meriti pretok energije na enaki polnilni postaji. Napolniti vozilo do 100%, opraviti pot in ponovno napolniti vozilo do 100%. Pretočena energija je potem tista, ki se upošteva pri povprečni porabi. Primerjava bi bila potem realna. Do tega sklepa smo prišli na testu regeneracije, kjer so podatki prav neverjetno odstopali.

      Sam doseg pri -31 pa se mi ne zdi sporen. Hladen zrak je gostejši in zračni upor je večji. Edino podatka o vlažnosti in nadmorski višini ni, ta pa tudi vpliva na zračni upor.

       

    • #17330
      Marko Zebec Koren
      Participant

      Nekaj sem slišal, da ima Leaf II probleme s frekvenco polnjenj na hitrih polnilnicah. Da se lahko v 24 urah lahko samo dvakrat polni. Ali je kaj na tem?

      • #17332
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Kot je meni znano ni problem v omejitvi števila polnjenje, ampak v moči polnjenja.  Se pravi prvo hitro polnjenje deluje v skladu s pričakovanju, potem pa se hitrost glede na temperaturo baterije zmanjšuje.  Vsako hitra polnitev pa zviša temperaturo baterije, ki se ohlaja pasivno z vožnjo. V kratkem pričakujem svojega Leaf, tako da bom preveril tudi v praksi, kaj je s tem.

         

    • #17336
      Marko Zebec Koren
      Participant

      Aha… super… z nestrpnostjo pričakujem info iz prve roke. 🙂

      Kdaj pa pričakujete, da boste lahko Leafa prevzeli? oz. kaj boste naredili TransSlovenia Show?

    • #17642
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Prvi Leaf 2 opažen na hitri polnilni postaji v Ljubljani.

    • #17651
      Ignac Završnik
      Keymaster

      V petek 13.4.2018 je bila opravljena prva registracija Nissana Leafa 2 Zero Editon v Sloveniji.  Danes 14.4.2018  pa smo izvedli nova testiranja po spodnjem spisku. Več o tem sledi na tem forumu in spletni strani.

      Priklop na Nissan Connect EV – deluje BP

      Priklop vmesnika – deluje BP

      Test porabe, pravo presenečenje 11,5 kWh/100 km – toplo vreme

      Pro Pilot – deluje BP, ni posnetka, ker ne more biti v skladu z zakonom.

      ……

       

      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
    • #17653
      Robinhood
      Participant

      Kdaj bo test do Maribora avtocestne hitrosti? Rabim prostovoljca z Leafom.

      • #17659
        Ignac Završnik
        Keymaster

        V sredo imamo pot do Maribor. Obisk dogodka.

        • #17665
          Robinhood
          Participant

          Odlično bova spelala enako varijanto ko z Zojo! 🙂 Še kamerce napolnit pa gasa 😀

    • #17660
      Ignac Završnik
      Keymaster

      V2H deluje bp

      https://youtu.be/4NZzg-R4zno

      <iframe src=”//www.youtube.com/embed/4NZzg-R4zno” width=”560″ height=”314″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe>

       

      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
      • #17729
        crunchy
        Participant

        Ali lahko dobim kaj več podatkov o V2H? Ali je to komercialno dostopno in kolikšna je cena? Se mi zdi zelo zanimivo, ker to je bil tudi en od razlogov zakaj sem se odločil za novega Leafa.

    • #17664
      MiranR
      Participant

      Če bo vse po sreči, ga drug teden dobim in naredim test LJ – MB in drug teden še nazaj. In še kakšen drug test.

    • #17687
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Današnji test Ljubljana – Bled (postanek) – Bohinj, povprečna poraba, uporaba ProPilota, počasno polnjenje, hitro polnjenje …

       
      Od Ljubljane se pot stalno vpenja, zato je poraba večje, kot na primer v nasprotni smeri. Hitrost vožnje po avtocesti 130 km/h, po lokalnih pa malo počasneje. Vozilo prepozna tudi prometne znake za omejitev hitrosti.

      Povprečje do Bleda 21,8 kWh/ 100 km. Postanek smo naredili pri polnilni postaji na parkirišču. Sistem priključi in polni ter obhod okoli jezera. V vmesnem času smo napolnili za 10,85 kWh. Pot se je nadaljevala do Bohinja. Povprečje porabe je bilo v Bohinju pri razpadlem hotelu Zlatorog 18,4 kWh / 100 km

      Pot nazaj, prijetno presenečenje. Števec za povprečno porabo smo pri Bledu postavili na 0 kWh /km. Se pravi realna relacija za meritev je bila Bled – Ljubljana. Pri zavoju na Celovško cesto, povprečna poraba 15 kWh / 100 km. V naslednjem tednu planiram pot Ljubljana – Maribor. Ocenjujem, da bom ob avtocestni hitrosti (130 km/h), temperaturi 20 stopinj dosegel povprečje med 18 kWh in 19 kWh.

      Ob koncu sem moral še testirati hitro polnjenje. Med 34 % in 65 % deluje z močjo 45-46 kW, potem pa začne padati proti 40 kW.

      # trik 01
      ProPilot ima eno varnostno posebnost. Volan moraš skoraj stalno držati z rokami. Obstaja pa bližnjica rahlo nasloniš nogo pa je. Vendar imejte roke v bližini volana, saj se morate vzpostaviti zaupanje med tehniko in človekom. ProPilot je zgolj v pomoč vozniku !

      #SloRapidGate ni opažen, temperatura se je sicer dvignila, vendar nič drastičnega.

      Npr. v Bohinju

      Po 85 kilometrih (+ 10 kilometrov mestne vožnje v Ljubljani) in hitrem polnjenju je temperatura narasla. Vendar nič kritičnega. Zunanje temperature so bile med 18,5 in 19 stopinjami.

       

      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
    • #17695
      MiranR
      Participant

      Lepo opisano, veliko praktičnih in tehničnih podatkov izvedel. Hvala.

    • #17705
      Marko Zebec Koren
      Participant

      Če že bolj natanko veste kako bo šlo v sredo do Mb in nazaj vam morda lahko pomaham v Celju.

      • #17716
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Jaz bom jutri okoli 8:00 uri na OMV BS Lopata, polnil bom na hitri polnilni postaji.

    • #17719
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Še današnje novice od najboljšega soseda. Trije registrirani Leafi 2 na kupu. Eden pa nam je pobegnil že prej. Vsi smo tudi člani društva. #GoGreenSlovenia

       

    • #17723
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Danes sem prevozil 185 kilometrov in porabil 31,9 kWh, dosegel 9%  in  dobil opozorilo o nizkem stanju baterije.  Pot je večinoma vodila po avtocesti, kjer sem zopet vztrajal pri hitrosti 130 km/h in uporabi ProPilota. Seveda, kjer ni omejitev ali gostega prometa.  Leaf Spy Pro pokaže pri 8% še vedno 6,8 kWh shranjene energije ali SOC 17,4 %. Rezerve več kot zadosti.

      #SloRapidGate Temperatura baterije je narasla iz začetnih 20 na 36,9 stopinj.  Na žalost pa nisem mogel na hitro polnilnico, ker je bila zasedena. Vendar sem mnenja, da kakšnih ovir pri hitrem polnjenju ne bi doživel.

      Stanje vozila pred potjo Opozorilo o stanju baterije Stanje po 185 kilometrih

      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
      • #17730
        crunchy
        Participant

        No, sedaj upam, da bom res odgovoril na pravo sporočilo. Za vsak primer prilagam nekoliko razširjene meritve hitrosti polnjenja pri različnih temperaturah baterije, ki sem jih “snel” s treh objav na internetu (dataset 1, 2 in 3). Upam, da bomo sčasoma dodali tudi naše, domače, meritve.

    • #17727
      crunchy
      Participant

      Odgovor na prejšnji post (https://dems.si/forums/tema/nissan-leaf-40-kwh/#post-17723) – očitno nisem pravilno kliknil pri odgovoru…

      Glede na naslednjo tabelo:

      Odvisnost med temperaturo baterije in močjo polnjenja

      bi se moralo poznati pri hitrosti polnjenja.

      Še eno sliko sem staknil na enem francoskem forumu, kar bi utegnilo priti prav lastnikom novega Leafa (tudi sam čakam nanj):

      Moč polnjenja (spodaj) v odvisnosti od temperature prikazovalnika

       

      • Ta odgovor je spremenil/a crunchy 1 year, 7 months nazaj.
    • #17739
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Vsak dan novo presenečenje. Nissan Connect EV pravi naslednje za današnji dan. Podatki niso celotni. Vendar povprečje 13 kWh za 100 km ni slabo.

       

      Še bolje pa situacijo prikaže poraba pri cca 92 km/h. 11,4 kwh/100 km. Včasih pa pade tudi na 11,3 kwh/100 km Opazi se tudi velika razlika med SOC Spy Pro in procenti, ki jih prikaže Leaf.  Prvi 36,2 % drugi pa 27%.

       

      #SloRapidGate

      Petrol ima preveliko ceno polnjenja, da bi čakal predolgo. Po 19 minutah prekinjeno polnjenje

      Začetek in konec.

       

      Dvig temperature na 43,6 stopinj. Sama temperatura pa je preko pasivnega hlajenja (vožnja)  kasneje padla na 40,6 stopinj (fotografija zgoraj).

      Toliko za danes. Jutri pa relacija Ljubljana – Maribor skupaj z Ioniqom, po omejitvah.

       

       

      • #17744
        crunchy
        Participant

        Presenetljivo majhna poraba (glede na pričakovano). Pri kateri hitrosti je merjeno – pri tisti na prikazovalniku ali po GPSju?

        • #17773
          Ignac Završnik
          Keymaster

          Podatek o porabi je podatek iz prikazovalnika v Leafu. Npr. danes je imel Marjan na poti iz Lendave do Kopra spodnji podatek. Po prevoženih 297,7 km mu je ostalo še 12%. Osebno sem imel daljšo pot in višje povprečje 11,2 kWh/100 km.

           

        • #17776
          crunchy
          Participant

          Dejansko mu je ostalo več kot 12%. Predvidevam da nekje okrog 22% kapacitete baterije (če bi preveril  prek Nissan Leaf-a). Ali sem kaj spregledal?

          Vsekakor impresiven rezultat. 🙂

          • Ta odgovor je spremenil/a crunchy 1 year, 7 months nazaj.
    • #17745
      Janez T.
      Participant

      mogoče malo bedasto vprašanje, ampak ali Nissan kaj razmišlja, da bi dodal vsaj 22 kw polnjenje, glede na to da vsi hoteli in večina centrov (trgovskih in vaških) v tujini in doma imajo postavljene 22 kW polnilnice, ki bodo verjetno še dolgoročno brezplačne.
      Za tiste, ki veliko potujemo pride tak 1 urni postanek mimogrede brez čakanja na vrsto, za malico ali kavo po 2 urih vožnje kar stalnica, tisti, ki pa delajo 400 ali 500 km dnevno v eno stran pa jim itak ne pride to v poštev.
      Janez

    • #17784
      MiranR
      Participant

      Moja izkušnja 13kWh na 100 km. Po prevoženih 200 km. Drugih analiz še ne znam prikazati. Oh ta navodila,…

      Kaj pa vaše izkušnje z lučmi. Jaz ne znam narediti močnih luči za takšen nov in drag avto. 15 let star peugeot ima močnejše.

    • #17787
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Strešni nosilci za Nissan Leaf 40 kWh. 

      Sem preveril moje stare nosilce Thule, ki sem jih uporabljal pri starem Leafu letnik 2014.  Zadeva ustreza brez problema. Še povezavado adpaterja.

      https://www.thule.com/en-gb/gb/roof-rack/fit-kits/kit-1633-_-141633

      Kompleti od 207 € do 460 € odvisno od kompleta. Če pa imate že sistem Thule dokupite zgolj adapter za 45 €.

       

       

       

      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
      • Ta odgovor je spremenil/a Ignac Završnik 1 year, 7 months nazaj.
    • #18027
      Ignac Završnik
      Keymaster

      Današnja pot Ljubljana Ankaran (razdalja 105 km). Polnilne postaje nisem uporabil, ker ni bilo potrebe. ProPilot nastavljen na 100 km. Klima nastavljena na 22 stopinj.

      Pred odhodom v Ljubljani zunanja temperatura  28 stopinj, temperatura baterije 22,7 stopinj

      Stanje ob prihodu v Ankaran, povprečje kaže 11,7 kWh/100km,  zunanja temperatura 29,5  stopinj, temperatura baterije 29,5 stopinj

       

      Povprečje po števcu 11,8 kWh/100km

      Kasneje sem se vrnil tudi v Ljubljano, seveda brez vmesnega polnjenja. Celodnevno povprečje pa se vidi iz naslednjega ekrana.

       

    • #18028
      MiranR
      Participant

      Super “izkoristek”. Sam ne pridem pod 13,9 ,to je najnižje kar sem dosegel. Sem vozil relacija MB – Lj in nazaj, vmes še do vrhnike, pa nisem “upal” brez polnjenja nazaj, ker verjetno ne bi prišel.

      Na avto cesti sem imel nastavljeno del 96 in del 102 km/h

      sedaj imam “kazalec” na bateriji na sredini ves čas, tudi ponoči nikamor ne pade. Polnim večinoma na domačem priključku.

      Kolikšna je to temperature, če je na prikazovalniku na sredini.

      Kakšno napravico imate za vpogled na dogajanja v avtu.

       

      • #18031
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Osebno uporabljam VGATE OBD2 ICar WIFI . Pred tem sem uporabljal Bluetooth povezavo, ki pa se mi je zaradi dveh telefonov stalno prekinjala. Aplikacija pa se imenuje Leaf Spy Pro, najdeš pa jo na Google Play

        Org. prikazovalnik temperatura baterije v Leafu v bistvu ne uporabljam, saj stalno uporabljam aplikacijo, kjer so podatki številčni.

        Poraba, ki se jo doseže je vedno odvisna tudi od voznika. Varčen in izkušen voznik ima prednost. Zato je tudi imel Marjan porabo 10,4 kWh/100 km na poti iz Lendave v Koper.

        Drug faktor pa je temperatura okolice, pri 26 stopinjah bo mnogo bolje kot pri 15 stopinjah.

        Tretji pa hitrost vožnje. Osebno na avtocesti nastavim ProPilot na 100 km/h in je vožnja izredno sproščena. Zaradi tempomata me ne skrbi varnostna razadalja, ProPilot pa poskrbi za sredino vožnje po voznem pasu. Redko nastane problem, ki pa je običajno posledica slabših talnih označb, ki jih sistem ne prepozna. Uporaba ProPilota dvigne uporabno vrednost vozila na dolge proge, tako v porabi kot v varnosti in udobju.

        V 16 dnevih sem prevozil 3320 kilometrov, izkušnje se nabirajo in do omejitve hitrega polnjenja še nisem prišel. Res pa je, da je potreba po hitrem polnjenju precej manjša kot prej z manjšoi baterijo.

        • #18036
          crunchy
          Participant

          Najlepša hvala za povezavo na OBD adapter. Sam sem iz ZDA sicer naročil in dobil LELink2 – OBD-II adapter, vendar mi ne deluje (kot BlueTooth napravo ga vidim, vendar se ne spari s telefonom). Škoda, da prej nisem vedel za zgornji adapter. Pravkar sem naročil omenjenega (samo sem raje šel na angleško in ne francosko stran): OBD adapter

          Aja, samo upam, da deluje tudi na androidnem telefonu. 🙂

          • Ta odgovor je spremenil/a crunchy 1 year, 7 months nazaj.
          • Ta odgovor je spremenil/a crunchy 1 year, 7 months nazaj.
        • #18043
          crunchy
          Participant

          Ja, se popravljam. LELink2 – OBD-II adapter deluje… … ko vžgem avto. 😉

          Deluje z OBD Auto Doctor in Torque (Lite). Pri Torque je možno videti tudi povprečno porabo v litrih/100 km, vendar le-ta nima nobene zveze s tisto, ki mi jo prikazuje moj diesel. Glede na to, da bom imel en adapter viška, ga bom morda uporabil na ICE vozilu.

        • #18044
          Ignac Završnik
          Keymaster

          Sam sem imel enak problem,  kaj izbrati.  Prvo sem uporabil starega prejšnjega Leafa, pa je nastal problem uporabe dveh telefonov. Potem pa sem testiral zgoraj omenjeno kombinacijo in je zadeva delovala brez problema. Od tu tudi odločitev za nakup tega vmesnika.

        • #18168
          crunchy
          Participant

          Prejel sem VGATE WiFi vmesnik in ga priklopil v vozilu (vozilo je bilo vključeno). Telefon zazna WiFi in se lahko priklopim nanj. Težava pa je v tem, da ga androidna aplikacija, ki jo priporočajo (OBD Auto Doctor), ne zazna (kot povezavo sem vnesel WiFi). Poskuša se povezati na vmesnik, vendar brez uspeha. Ista aplikacija deluje brez težav na LELink-u (prek BlueTootha). Ali sem morda kaj spregledal?

        • #18169
          Ignac Završnik
          Keymaster

          OBD Auto Doctor aplikacijo ne poznam in je ne uporabljam. Uporabljam aplikacijo Nissan Leaf Spy Pro, tam pa problemov ni. Res pa je, da je aplikacija namenska za Leafa.

           

        • #18175
          crunchy
          Participant

          Bom poskusil zagnati Leaf Spy aplikacijo in jo preizkusiti na ICE vozilu. Predvidevam samo, da ne bom mogel dobiti večine podatkov.

        • #18178
          Ignac Završnik
          Keymaster

          Če bo problem se lahko tudi dobiva in narediva test na moje Leafu. V izogib kasnejšim problemov.

           

        • #18180
          crunchy
          Participant

          Najlepša hvala za ponujeno pomoč! Bom najprej poskusil z LeafSpy aplikacijo (zadnjih nekaj dni sem izjemno zaseden in še nisem utegnil). Če ne bo delovala, potem se slišiva.

        • #18254
          crunchy
          Participant

          Najlepše se zahvaljujem Ignacu za pomoč pri preizkusu vmesnikov (VGATE in LELink2)! Oba delujeta OK na LeafSpy aplikaciji. 🙂

          Leaf pa zgleda bolje od pričakovanega. 😉

           

    • #18029
      Boštjan Završnik
      Participant

      Primerjava porabe novi in stari Leaf. Ptuj – Olimje – Ptuj 130 km.

      Leaf 24 kwhLeaf 40 kwh

      • #18032
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Kolikšna pa je bila zunanja temperatura ? Po mojem mnenju okoli 18 stopinj.

        • #18035
          MiranR
          Participant

          Zunanja temperatura je bila dopoldan okrog 14 popoldan 22 – 24 pred nevihto.

    • #18030
      Boštjan Završnik
      Participant

    • #18034
      MiranR
      Participant

      Ja to mene zanima, v katero smer razmišljati ko voziš, da varčuješ.  Ali paziti pri pospeševanju, …

      Ja tudi sam to izkoriščam propilot in nastavljena hitrost. Samo še ne vem, kakšna razlika je vožnja med B in D. B bi naj bilo bolj varčno ??. Kaj pa EKO gumb, kaj on prinese?

      Omejtive pri hitrem polnjenju še nisem direktno opazil, je pa bilo še vedno malo nižje včeraj na lidl polnilnici.

      10,58 kWh čas 20:32 min. od cca 53 do 87 %

       

      • #18039
        crunchy
        Participant

        Povprečno 31 kW moči polnjenja od 53% do 87% se mi zdi skladno s sliko, ki sem jo pred časom nalimal na EV Svet forumu:

        Moč polnjenja v odvisnosti od SOC baterije pri "normalni" temperaturi baterije

        Torej je hitrost polnjenja čisto OK (taka, kot pri bateriji z normalno temperaturo).

    • #18040
      Marjan Božič
      Participant

      Prevozil do sedaj preko 3000 km v dobrih 14 dneh. Zaradi večje baterije samo enkrat polnil na DC nisem zaznal posebnosti rahel dvig temperature mogoče. Nekaj je potrebno kritizirat in to je gretje baterije na DC. Koliko pa polnimo na DC ? Na 900 km dvakrat. Ali gremo vsak dam tako daleč in se nič ne ustavimo samo polnimo in vozimo. Ne ne gremo! Potem problema ni. Mene osebno motijo malenkosti. Ko vklopiš na avto dolge luči je ročka smerokazov preveč oddaljena. Če imaš brisanje šipe na avto nastaviš občutljivost dežja na eno kapljico ali tri kapljice. To so Japonci obrnili. Na eni ti briše zelo pozno na tri pa takoj.

    • #18042
      MiranR
      Participant

      99,5 km

      0,14 kWh/km

      13,6

      Takole izgleda moja današnja vožnja. Slike iz Mobitela ne znam shraniti. Zato sem prepisal podatke v takšni obliki kot so na sliki “odgovoru” zgoraj 18029

       

    • #18068
      Marjan Božič
      Participant

      • #18071
        MiranR
        Participant

        Hvala za to sliko. Danes sem dosegel temperaturo cca 36-41 in sem polnil začel s 40 kw in po 25 min 27 kW.

        Še kar zadovoljivo. Jutri delam daljši test. Avstrija!?

         

    • #18174
      Janez T.
      Participant

      Ima kdo podatek, če polniš Nissan Leaf 40kW na hitri polnilnici 50 kW, kako dolgo se polni časovno iz 10% do 100%.

      • #18246
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Nimam podatka imam pa izkušnje iz NP Krka, ABB hitra polnilna postaja od 5% do 97%.  Seveda je na 97% hitrost polnjenja majhna, manj kot 4 kW. Vendar se vidi povprečje ene ure.

    • #19229
      crunchy
      Participant

      Živjo,

      zadnjih par tednov so živahne debate na raznih forumih glede morebitnega popravka programske opreme v novih Leafih, ki omogoča hitrejše polnjenje Leafa pri višjih temperaturah baterije kot doslej. Zanima me ali je kateri od lastnikov novejših Leafov poizkusil hitrost polnjenja in jih primerjal s podatki “Rapidgate-a”?

      Na nekaterih forumih pravijo, da je nova programska oprema na vozilih, ki imajo verzijo “HV BATTERY” 5SH3C, pomemben pa je zadnji znak (C), ki nakazuje verzijo programske opreme. Številka 3 označuje vozila, ki imajo grelnik baterije (Skandinavske države?). Na forumih pravijo, da imajo morda tudi verzije 5SH2C (2 označuje vozila brez grelnika baterije) novo programsko opremo, ki omogoča hitrejše polnjenje. C verzije naj bi začeli izdelovati od letošnjega poletja naprej (tudi sam imam to verzijo).

      Ali je nekdo od članov novejših Leafov z zgoraj omenjeno šifro že preizkusil hitrost polnjenja?

      Šifro lahko dobimo s pomočjo LeafSpy-a v servisnem oknu, s tipko “ECU versions” v vrstici, kjer se nahaja besedilo “HV BATTERY”.

      • Ta odgovor je spremenil/a crunchy 11 months nazaj.
    • #19280
      crunchy
      Participant

      No, očitno kaže, da je vse res glede nove programske opreme. Le-to bodo verjetno lahko dobili tudi lastniki Leafov, ki so bili proizvedeni pred 8. majem 2018 (za tem datumom je že vgrajena nova programska oprema, ki omogoča hitrejše polnjenje ob višji temperaturi baterije):

      https://www.electrive.com/2019/01/22/nissan-updates-leaf-software-after-rapidgate/?fbclid=IwAR0DS-P2aOq_81QcUyTMNNfLwAIaZ1HMcYSRI9-rV-GJx74Bk0YBQnUlzYY

      Torej rapidgate je, kot kaže, praktično preteklost. Še posebej dobrodošlo za tiste, ki samo občasno odrinejo na daljše ture.

      • #19283
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Tudi obstoječi Leaf omogoča daljše poti.

        1047,6 km v enem dnevu.

         

         

         

         

      • #19295
        crunchy
        Participant

        Samo za informacijo, pred kratkim sem bil “prisiljen” preizkusiti hitrost DC polnjenja pri višjih temperaturah baterije. Leafa sem priključil na DC polnilnico pri 6% SOC-a na prikazovalniku (okrog 16% na LeafSpy-u). Temperatura baterije pred začetkom polnjenja je bila 36 oC (najvišja izmerjena od treh temperaturnih senzorjev). Moč polnjenja je bila najprej “samo” 37 kW, ampak se je sčasoma višala z večanjem SOC-a in pri 25% na prikazovalniku (oziroma 34% v LeafSpy-u) dosegla 40 kW. Takrat sem končal polnjenje, ker nisem potreboval več energije.

        Torej je vse res glede novega SW (in ga očitno imam). Avto sem dobil septembra letos. Predvidevam, da bodo v kratkem omogočili zamenjavo SW tudi za tiste s starim SW.

        • #19377
          crunchy
          Participant

          Samo za informacijo. Najhitreje lahko preverite, če imate novo programsko opremo (ki hitreje polni pri višjih temperaturah) prek VIN številke. Če imate VIN nad tole številko, naj bi vozilo že imelo nov SW:
          SJNFAAZE1U0017269

    • #19281
      Janez T.
      Participant

      je kaj znano, če bo novi Leaf imel možnost polnjenja na 22 kW polnilnici AC z močjo polnjenja 22 kw?

       

      • #19282
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Ne, novi Leaf 3. Zero Editon 62 kWh bo imel klasično enofazno 6,6 kW AC polnjenje

    • #19286
      Janez T.
      Participant

      je na tej poti 1047,6 km bila kaka brezplačna hitra polnilnica?

      • #19287
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Če gledam stroške, lahko rečem naslednje

        1. ASFINAG Raststation Eisentratten v Avstriji, še ne računajo
        2. Bar Hochfelln – Nord v Nemčiji, v sklop 99 minut, ki jih dobiš brezplačno pri Deutsche Telekom,
        3. Rasthof Köschinger Forst Ost, še ne računajo

        Ostalo pa po 0,02 centa minuta.

         

    • #19289
      Janez T.
      Participant

      Ostalo pa po 0,02 centa minuta, to je šuko vtičnica?

      • #19291
        Ignac Završnik
        Keymaster

        Ne šuko vtičnice nisem uporabil na tej poti. Za pot skupne dolžine 2.600 kilometrov v treh dneh, bi bilo to časovno nemogoče.  0,02 € je cena DC polnjenja.   https://www.telekom-ladestrom.de/tarif/

        • #19296
          crunchy
          Participant

          Ja, tudi sam sem se pred časom registriral in pred parimi dnevi dobil tudi njihovo kartico.

    • #19378
      Janez T.
      Participant

      samo še deluje samo v Nemčiji, obljubljajo, da bodo vključili Avstrijo, samo potem verjetno ne bo taka cena.

       

Pregleduje 35 odgovor na temo
  • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.