Nissan Leaf 40 kWh
› Forumi › Vozila na električni pogon › Nissan › Nissan Leaf 40 kWh
- This topic has 69 odgovorov, 10 glasov, and was last updated 4 years, 7 months nazaj by
Janez T..
-
AvtorPrispevki
-
-
5 februarja 2018 ob 02:53 #16472
Ignac Završnik
KeymasterVideo navodila za uporabnike novega Leafa se nahajajo tukaj.
-
17 februarja 2018 ob 10:16 #16646
Anton Kogovšek
ParticipantZdravo!
Ali obstaja kaka uradna informacija kako je z dobavo Leafov, ki smo jih naročili preko DEMS? Obljubljeni rok dobave se počasi bliža….
-
17 februarja 2018 ob 12:57 #16649
Ignac Završnik
KeymasterTočni datum dobave še ni potrjen. Glede na Norveško zamuda bo, samo koliko je sedaj vprašanje. Trenutno na Norveškem zamujajo 17 dni. Čim dobimo uradno potrditev sporočimo.
-
-
4 marca 2018 ob 23:29 #17004
Ignac Završnik
KeymasterRusi so naredili test japonskega Nissan Leafa 2 pri -31 stopinjah. Zanimiva je primerjava med Nissan Leaf Spy pro in podatki, ki so vidni iz prikazovalnika.
https://www.youtube.com/embed/zl4H4Z6-e08
-
5 marca 2018 ob 19:59 #17106
vid jakop
Participantg. Završnik kako komentirate opažanja iz zgornjega videa? Kaj naj to pomeni za bodoče uporabnike? Želi Nissan karkoli softwersko prikriti? Hvala za odgovor.
-
-
6 marca 2018 ob 08:54 #17109
Ignac Završnik
KeymasterNe vem, informacij iz Nissana nimam. Moje mnenje je, da se je s strani Nissan-a sprogramiran prevelik varnostni faktor. Se pravi so želeli doseči, da bo uporabnik vedno prišel do polnilne postaje. Nissan leaf Spy pro pa omogoča vpogled v stanje baterije. Od tu razlika v procentih. Edino pravilno bi bilo meriti pretok energije na enaki polnilni postaji. Napolniti vozilo do 100%, opraviti pot in ponovno napolniti vozilo do 100%. Pretočena energija je potem tista, ki se upošteva pri povprečni porabi. Primerjava bi bila potem realna. Do tega sklepa smo prišli na testu regeneracije, kjer so podatki prav neverjetno odstopali.
Sam doseg pri -31 pa se mi ne zdi sporen. Hladen zrak je gostejši in zračni upor je večji. Edino podatka o vlažnosti in nadmorski višini ni, ta pa tudi vpliva na zračni upor.
-
26 marca 2018 ob 15:34 #17330
Marko Zebec Koren
ParticipantNekaj sem slišal, da ima Leaf II probleme s frekvenco polnjenj na hitrih polnilnicah. Da se lahko v 24 urah lahko samo dvakrat polni. Ali je kaj na tem?
-
27 marca 2018 ob 12:12 #17332
Ignac Završnik
KeymasterKot je meni znano ni problem v omejitvi števila polnjenje, ampak v moči polnjenja. Se pravi prvo hitro polnjenje deluje v skladu s pričakovanju, potem pa se hitrost glede na temperaturo baterije zmanjšuje. Vsako hitra polnitev pa zviša temperaturo baterije, ki se ohlaja pasivno z vožnjo. V kratkem pričakujem svojega Leaf, tako da bom preveril tudi v praksi, kaj je s tem.
-
-
28 marca 2018 ob 12:55 #17336
Marko Zebec Koren
ParticipantAha… super… z nestrpnostjo pričakujem info iz prve roke. 🙂
Kdaj pa pričakujete, da boste lahko Leafa prevzeli? oz. kaj boste naredili TransSlovenia Show?
-
13 aprila 2018 ob 19:30 #17642
Ignac Završnik
KeymasterPrvi Leaf 2 opažen na hitri polnilni postaji v Ljubljani.
-
14 aprila 2018 ob 12:45 #17651
Ignac Završnik
KeymasterV petek 13.4.2018 je bila opravljena prva registracija Nissana Leafa 2 Zero Editon v Sloveniji. Danes 14.4.2018 pa smo izvedli nova testiranja po spodnjem spisku. Več o tem sledi na tem forumu in spletni strani.
Priklop na Nissan Connect EV – deluje BP
Priklop vmesnika – deluje BP
Test porabe, pravo presenečenje 11,5 kWh/100 km – toplo vreme
Pro Pilot – deluje BP, ni posnetka, ker ne more biti v skladu z zakonom.
……
-
14 aprila 2018 ob 17:39 #17653
Društvo Dems
KeymasterKdaj bo test do Maribora avtocestne hitrosti? Rabim prostovoljca z Leafom.
-
14 aprila 2018 ob 18:49 #17660
Ignac Završnik
KeymasterV2H deluje bp
<iframe src=”//www.youtube.com/embed/4NZzg-R4zno” width=”560″ height=”314″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe>
-
17 aprila 2018 ob 13:36 #17729
crunchy
ParticipantAli lahko dobim kaj več podatkov o V2H? Ali je to komercialno dostopno in kolikšna je cena? Se mi zdi zelo zanimivo, ker to je bil tudi en od razlogov zakaj sem se odločil za novega Leafa.
-
19 aprila 2018 ob 09:17 #17746
crunchy
ParticipantSem že našel na tej strani:
https://dems.si/polnilni-kabli-in-polnilne-postaje/
Me prav zanima ali obstajajo načrti da bi si sam zlotal… Cena 3000 EUR ni majhna.
-
-
-
14 aprila 2018 ob 19:04 #17664
MiranR
ParticipantČe bo vse po sreči, ga drug teden dobim in naredim test LJ – MB in drug teden še nazaj. In še kakšen drug test.
-
15 aprila 2018 ob 21:18 #17687
Ignac Završnik
KeymasterDanašnji test Ljubljana – Bled (postanek) – Bohinj, povprečna poraba, uporaba ProPilota, počasno polnjenje, hitro polnjenje …
Od Ljubljane se pot stalno vpenja, zato je poraba večje, kot na primer v nasprotni smeri. Hitrost vožnje po avtocesti 130 km/h, po lokalnih pa malo počasneje. Vozilo prepozna tudi prometne znake za omejitev hitrosti.Povprečje do Bleda 21,8 kWh/ 100 km. Postanek smo naredili pri polnilni postaji na parkirišču. Sistem priključi in polni ter obhod okoli jezera. V vmesnem času smo napolnili za 10,85 kWh. Pot se je nadaljevala do Bohinja. Povprečje porabe je bilo v Bohinju pri razpadlem hotelu Zlatorog 18,4 kWh / 100 km
Pot nazaj, prijetno presenečenje. Števec za povprečno porabo smo pri Bledu postavili na 0 kWh /km. Se pravi realna relacija za meritev je bila Bled – Ljubljana. Pri zavoju na Celovško cesto, povprečna poraba 15 kWh / 100 km. V naslednjem tednu planiram pot Ljubljana – Maribor. Ocenjujem, da bom ob avtocestni hitrosti (130 km/h), temperaturi 20 stopinj dosegel povprečje med 18 kWh in 19 kWh.
Ob koncu sem moral še testirati hitro polnjenje. Med 34 % in 65 % deluje z močjo 45-46 kW, potem pa začne padati proti 40 kW.
# trik 01
ProPilot ima eno varnostno posebnost. Volan moraš skoraj stalno držati z rokami. Obstaja pa bližnjica rahlo nasloniš nogo pa je. Vendar imejte roke v bližini volana, saj se morate vzpostaviti zaupanje med tehniko in človekom. ProPilot je zgolj v pomoč vozniku !#SloRapidGate ni opažen, temperatura se je sicer dvignila, vendar nič drastičnega.
Npr. v Bohinju
Po 85 kilometrih (+ 10 kilometrov mestne vožnje v Ljubljani) in hitrem polnjenju je temperatura narasla. Vendar nič kritičnega. Zunanje temperature so bile med 18,5 in 19 stopinjami.
-
15 aprila 2018 ob 21:41 #17695
MiranR
ParticipantLepo opisano, veliko praktičnih in tehničnih podatkov izvedel. Hvala.
-
16 aprila 2018 ob 09:34 #17705
Marko Zebec Koren
ParticipantČe že bolj natanko veste kako bo šlo v sredo do Mb in nazaj vam morda lahko pomaham v Celju.
-
16 aprila 2018 ob 19:21 #17716
Ignac Završnik
KeymasterJaz bom jutri okoli 8:00 uri na OMV BS Lopata, polnil bom na hitri polnilni postaji.
-
-
16 aprila 2018 ob 19:26 #17719
Ignac Završnik
KeymasterŠe današnje novice od najboljšega soseda. Trije registrirani Leafi 2 na kupu. Eden pa nam je pobegnil že prej. Vsi smo tudi člani društva. #GoGreenSlovenia
-
16 aprila 2018 ob 22:31 #17723
Ignac Završnik
KeymasterDanes sem prevozil 185 kilometrov in porabil 31,9 kWh, dosegel 9% in dobil opozorilo o nizkem stanju baterije. Pot je večinoma vodila po avtocesti, kjer sem zopet vztrajal pri hitrosti 130 km/h in uporabi ProPilota. Seveda, kjer ni omejitev ali gostega prometa. Leaf Spy Pro pokaže pri 8% še vedno 6,8 kWh shranjene energije ali SOC 17,4 %. Rezerve več kot zadosti.
#SloRapidGate Temperatura baterije je narasla iz začetnih 20 na 36,9 stopinj. Na žalost pa nisem mogel na hitro polnilnico, ker je bila zasedena. Vendar sem mnenja, da kakšnih ovir pri hitrem polnjenju ne bi doživel.
-
17 aprila 2018 ob 13:54 #17730
crunchy
ParticipantNo, sedaj upam, da bom res odgovoril na pravo sporočilo. Za vsak primer prilagam nekoliko razširjene meritve hitrosti polnjenja pri različnih temperaturah baterije, ki sem jih “snel” s treh objav na internetu (dataset 1, 2 in 3). Upam, da bomo sčasoma dodali tudi naše, domače, meritve.
-
-
17 aprila 2018 ob 13:31 #17727
crunchy
ParticipantOdgovor na prejšnji post (https://dems.si/forums/tema/nissan-leaf-40-kwh/#post-17723) – očitno nisem pravilno kliknil pri odgovoru…
Glede na naslednjo tabelo:
bi se moralo poznati pri hitrosti polnjenja.
Še eno sliko sem staknil na enem francoskem forumu, kar bi utegnilo priti prav lastnikom novega Leafa (tudi sam čakam nanj):
-
17 aprila 2018 ob 23:30 #17739
Ignac Završnik
KeymasterVsak dan novo presenečenje. Nissan Connect EV pravi naslednje za današnji dan. Podatki niso celotni. Vendar povprečje 13 kWh za 100 km ni slabo.
Še bolje pa situacijo prikaže poraba pri cca 92 km/h. 11,4 kwh/100 km. Včasih pa pade tudi na 11,3 kwh/100 km Opazi se tudi velika razlika med SOC Spy Pro in procenti, ki jih prikaže Leaf. Prvi 36,2 % drugi pa 27%.
#SloRapidGate
Petrol ima preveliko ceno polnjenja, da bi čakal predolgo. Po 19 minutah prekinjeno polnjenje
Začetek in konec.
Dvig temperature na 43,6 stopinj. Sama temperatura pa je preko pasivnega hlajenja (vožnja) kasneje padla na 40,6 stopinj (fotografija zgoraj).
Toliko za danes. Jutri pa relacija Ljubljana – Maribor skupaj z Ioniqom, po omejitvah.
-
18 aprila 2018 ob 09:45 #17744
crunchy
ParticipantPresenetljivo majhna poraba (glede na pričakovano). Pri kateri hitrosti je merjeno – pri tisti na prikazovalniku ali po GPSju?
-
20 aprila 2018 ob 00:27 #17773
Ignac Završnik
KeymasterPodatek o porabi je podatek iz prikazovalnika v Leafu. Npr. danes je imel Marjan na poti iz Lendave do Kopra spodnji podatek. Po prevoženih 297,7 km mu je ostalo še 12%. Osebno sem imel daljšo pot in višje povprečje 11,2 kWh/100 km.
-
20 aprila 2018 ob 08:04 #17776
crunchy
ParticipantDejansko mu je ostalo več kot 12%. Predvidevam da nekje okrog 22% kapacitete baterije (če bi preveril prek Nissan Leaf-a). Ali sem kaj spregledal?
Vsekakor impresiven rezultat. 🙂
-
-
-
18 aprila 2018 ob 21:14 #17745
Janez T.
Participantmogoče malo bedasto vprašanje, ampak ali Nissan kaj razmišlja, da bi dodal vsaj 22 kw polnjenje, glede na to da vsi hoteli in večina centrov (trgovskih in vaških) v tujini in doma imajo postavljene 22 kW polnilnice, ki bodo verjetno še dolgoročno brezplačne.
Za tiste, ki veliko potujemo pride tak 1 urni postanek mimogrede brez čakanja na vrsto, za malico ali kavo po 2 urih vožnje kar stalnica, tisti, ki pa delajo 400 ali 500 km dnevno v eno stran pa jim itak ne pride to v poštev.
Janez -
21 aprila 2018 ob 09:55 #17784
MiranR
ParticipantMoja izkušnja 13kWh na 100 km. Po prevoženih 200 km. Drugih analiz še ne znam prikazati. Oh ta navodila,…
Kaj pa vaše izkušnje z lučmi. Jaz ne znam narediti močnih luči za takšen nov in drag avto. 15 let star peugeot ima močnejše.
-
21 aprila 2018 ob 16:47 #17787
Ignac Završnik
KeymasterStrešni nosilci za Nissan Leaf 40 kWh.
Sem preveril moje stare nosilce Thule, ki sem jih uporabljal pri starem Leafu letnik 2014. Zadeva ustreza brez problema. Še povezavado adpaterja.
https://www.thule.com/en-gb/gb/roof-rack/fit-kits/kit-1633-_-141633
Kompleti od 207 € do 460 € odvisno od kompleta. Če pa imate že sistem Thule dokupite zgolj adapter za 45 €.
-
3 maja 2018 ob 20:03 #18027
Ignac Završnik
KeymasterDanašnja pot Ljubljana Ankaran (razdalja 105 km). Polnilne postaje nisem uporabil, ker ni bilo potrebe. ProPilot nastavljen na 100 km. Klima nastavljena na 22 stopinj.
Pred odhodom v Ljubljani zunanja temperatura 28 stopinj, temperatura baterije 22,7 stopinj
Stanje ob prihodu v Ankaran, povprečje kaže 11,7 kWh/100km, zunanja temperatura 29,5 stopinj, temperatura baterije 29,5 stopinj
Povprečje po števcu 11,8 kWh/100km
Kasneje sem se vrnil tudi v Ljubljano, seveda brez vmesnega polnjenja. Celodnevno povprečje pa se vidi iz naslednjega ekrana.
-
3 maja 2018 ob 21:40 #18028
MiranR
ParticipantSuper “izkoristek”. Sam ne pridem pod 13,9 ,to je najnižje kar sem dosegel. Sem vozil relacija MB – Lj in nazaj, vmes še do vrhnike, pa nisem “upal” brez polnjenja nazaj, ker verjetno ne bi prišel.
Na avto cesti sem imel nastavljeno del 96 in del 102 km/h
sedaj imam “kazalec” na bateriji na sredini ves čas, tudi ponoči nikamor ne pade. Polnim večinoma na domačem priključku.
Kolikšna je to temperature, če je na prikazovalniku na sredini.
Kakšno napravico imate za vpogled na dogajanja v avtu.
-
3 maja 2018 ob 23:38 #18031
Ignac Završnik
KeymasterOsebno uporabljam VGATE OBD2 ICar WIFI . Pred tem sem uporabljal Bluetooth povezavo, ki pa se mi je zaradi dveh telefonov stalno prekinjala. Aplikacija pa se imenuje Leaf Spy Pro, najdeš pa jo na Google Play
Org. prikazovalnik temperatura baterije v Leafu v bistvu ne uporabljam, saj stalno uporabljam aplikacijo, kjer so podatki številčni.
Poraba, ki se jo doseže je vedno odvisna tudi od voznika. Varčen in izkušen voznik ima prednost. Zato je tudi imel Marjan porabo 10,4 kWh/100 km na poti iz Lendave v Koper.
Drug faktor pa je temperatura okolice, pri 26 stopinjah bo mnogo bolje kot pri 15 stopinjah.
Tretji pa hitrost vožnje. Osebno na avtocesti nastavim ProPilot na 100 km/h in je vožnja izredno sproščena. Zaradi tempomata me ne skrbi varnostna razadalja, ProPilot pa poskrbi za sredino vožnje po voznem pasu. Redko nastane problem, ki pa je običajno posledica slabših talnih označb, ki jih sistem ne prepozna. Uporaba ProPilota dvigne uporabno vrednost vozila na dolge proge, tako v porabi kot v varnosti in udobju.
V 16 dnevih sem prevozil 3320 kilometrov, izkušnje se nabirajo in do omejitve hitrega polnjenja še nisem prišel. Res pa je, da je potreba po hitrem polnjenju precej manjša kot prej z manjšoi baterijo.
-
4 maja 2018 ob 08:21 #18036
crunchy
ParticipantNajlepša hvala za povezavo na OBD adapter. Sam sem iz ZDA sicer naročil in dobil LELink2 – OBD-II adapter, vendar mi ne deluje (kot BlueTooth napravo ga vidim, vendar se ne spari s telefonom). Škoda, da prej nisem vedel za zgornji adapter. Pravkar sem naročil omenjenega (samo sem raje šel na angleško in ne francosko stran): OBD adapter
Aja, samo upam, da deluje tudi na androidnem telefonu. 🙂
-
4 maja 2018 ob 18:53 #18043
crunchy
ParticipantJa, se popravljam. LELink2 – OBD-II adapter deluje… … ko vžgem avto. 😉
Deluje z OBD Auto Doctor in Torque (Lite). Pri Torque je možno videti tudi povprečno porabo v litrih/100 km, vendar le-ta nima nobene zveze s tisto, ki mi jo prikazuje moj diesel. Glede na to, da bom imel en adapter viška, ga bom morda uporabil na ICE vozilu.
-
4 maja 2018 ob 19:36 #18044
Ignac Završnik
KeymasterSam sem imel enak problem, kaj izbrati. Prvo sem uporabil starega prejšnjega Leafa, pa je nastal problem uporabe dveh telefonov. Potem pa sem testiral zgoraj omenjeno kombinacijo in je zadeva delovala brez problema. Od tu tudi odločitev za nakup tega vmesnika.
-
21 maja 2018 ob 08:48 #18168
crunchy
ParticipantPrejel sem VGATE WiFi vmesnik in ga priklopil v vozilu (vozilo je bilo vključeno). Telefon zazna WiFi in se lahko priklopim nanj. Težava pa je v tem, da ga androidna aplikacija, ki jo priporočajo (OBD Auto Doctor), ne zazna (kot povezavo sem vnesel WiFi). Poskuša se povezati na vmesnik, vendar brez uspeha. Ista aplikacija deluje brez težav na LELink-u (prek BlueTootha). Ali sem morda kaj spregledal?
-
21 maja 2018 ob 10:25 #18169
Ignac Završnik
KeymasterOBD Auto Doctor aplikacijo ne poznam in je ne uporabljam. Uporabljam aplikacijo Nissan Leaf Spy Pro, tam pa problemov ni. Res pa je, da je aplikacija namenska za Leafa.
-
21 maja 2018 ob 17:08 #18175
crunchy
ParticipantBom poskusil zagnati Leaf Spy aplikacijo in jo preizkusiti na ICE vozilu. Predvidevam samo, da ne bom mogel dobiti večine podatkov.
-
21 maja 2018 ob 19:24 #18178
Ignac Završnik
KeymasterČe bo problem se lahko tudi dobiva in narediva test na moje Leafu. V izogib kasnejšim problemov.
-
22 maja 2018 ob 23:01 #18180
crunchy
ParticipantNajlepša hvala za ponujeno pomoč! Bom najprej poskusil z LeafSpy aplikacijo (zadnjih nekaj dni sem izjemno zaseden in še nisem utegnil). Če ne bo delovala, potem se slišiva.
-
25 maja 2018 ob 12:47 #18254
crunchy
ParticipantNajlepše se zahvaljujem Ignacu za pomoč pri preizkusu vmesnikov (VGATE in LELink2)! Oba delujeta OK na LeafSpy aplikaciji. 🙂
Leaf pa zgleda bolje od pričakovanega. 😉
-
-
-
3 maja 2018 ob 22:42 #18029
Boštjan Završnik
ParticipantPrimerjava porabe novi in stari Leaf. Ptuj – Olimje – Ptuj 130 km.
Leaf 24 kwh
Leaf 40 kwh
-
3 maja 2018 ob 22:46 #18030
Boštjan Završnik
Participant -
4 maja 2018 ob 07:24 #18034
MiranR
ParticipantJa to mene zanima, v katero smer razmišljati ko voziš, da varčuješ. Ali paziti pri pospeševanju, …
Ja tudi sam to izkoriščam propilot in nastavljena hitrost. Samo še ne vem, kakšna razlika je vožnja med B in D. B bi naj bilo bolj varčno ??. Kaj pa EKO gumb, kaj on prinese?
Omejtive pri hitrem polnjenju še nisem direktno opazil, je pa bilo še vedno malo nižje včeraj na lidl polnilnici.
10,58 kWh čas 20:32 min. od cca 53 do 87 %
-
4 maja 2018 ob 08:33 #18039
crunchy
ParticipantPovprečno 31 kW moči polnjenja od 53% do 87% se mi zdi skladno s sliko, ki sem jo pred časom nalimal na EV Svet forumu:
Torej je hitrost polnjenja čisto OK (taka, kot pri bateriji z normalno temperaturo).
-
-
4 maja 2018 ob 14:25 #18040
Marjan Božič
ParticipantPrevozil do sedaj preko 3000 km v dobrih 14 dneh. Zaradi večje baterije samo enkrat polnil na DC nisem zaznal posebnosti rahel dvig temperature mogoče. Nekaj je potrebno kritizirat in to je gretje baterije na DC. Koliko pa polnimo na DC ? Na 900 km dvakrat. Ali gremo vsak dam tako daleč in se nič ne ustavimo samo polnimo in vozimo. Ne ne gremo! Potem problema ni. Mene osebno motijo malenkosti. Ko vklopiš na avto dolge luči je ročka smerokazov preveč oddaljena. Če imaš brisanje šipe na avto nastaviš občutljivost dežja na eno kapljico ali tri kapljice. To so Japonci obrnili. Na eni ti briše zelo pozno na tri pa takoj.
-
4 maja 2018 ob 15:51 #18042
MiranR
Participant99,5 km
0,14 kWh/km
13,6
Takole izgleda moja današnja vožnja. Slike iz Mobitela ne znam shraniti. Zato sem prepisal podatke v takšni obliki kot so na sliki “odgovoru” zgoraj 18029
-
9 maja 2018 ob 13:57 #18068
Marjan Božič
Participant-
9 maja 2018 ob 23:12 #18071
MiranR
ParticipantHvala za to sliko. Danes sem dosegel temperaturo cca 36-41 in sem polnil začel s 40 kw in po 25 min 27 kW.
Še kar zadovoljivo. Jutri delam daljši test. Avstrija!?
-
-
21 maja 2018 ob 16:06 #18174
Janez T.
ParticipantIma kdo podatek, če polniš Nissan Leaf 40kW na hitri polnilnici 50 kW, kako dolgo se polni časovno iz 10% do 100%.
-
24 maja 2018 ob 10:10 #18246
Ignac Završnik
KeymasterNimam podatka imam pa izkušnje iz NP Krka, ABB hitra polnilna postaja od 5% do 97%. Seveda je na 97% hitrost polnjenja majhna, manj kot 4 kW. Vendar se vidi povprečje ene ure.
-
-
8 januarja 2019 ob 22:21 #19229
crunchy
ParticipantŽivjo,
zadnjih par tednov so živahne debate na raznih forumih glede morebitnega popravka programske opreme v novih Leafih, ki omogoča hitrejše polnjenje Leafa pri višjih temperaturah baterije kot doslej. Zanima me ali je kateri od lastnikov novejših Leafov poizkusil hitrost polnjenja in jih primerjal s podatki “Rapidgate-a”?
Na nekaterih forumih pravijo, da je nova programska oprema na vozilih, ki imajo verzijo “HV BATTERY” 5SH3C, pomemben pa je zadnji znak (C), ki nakazuje verzijo programske opreme. Številka 3 označuje vozila, ki imajo grelnik baterije (Skandinavske države?). Na forumih pravijo, da imajo morda tudi verzije 5SH2C (2 označuje vozila brez grelnika baterije) novo programsko opremo, ki omogoča hitrejše polnjenje. C verzije naj bi začeli izdelovati od letošnjega poletja naprej (tudi sam imam to verzijo).
Ali je nekdo od članov novejših Leafov z zgoraj omenjeno šifro že preizkusil hitrost polnjenja?
Šifro lahko dobimo s pomočjo LeafSpy-a v servisnem oknu, s tipko “ECU versions” v vrstici, kjer se nahaja besedilo “HV BATTERY”.
-
23 januarja 2019 ob 22:01 #19280
crunchy
ParticipantNo, očitno kaže, da je vse res glede nove programske opreme. Le-to bodo verjetno lahko dobili tudi lastniki Leafov, ki so bili proizvedeni pred 8. majem 2018 (za tem datumom je že vgrajena nova programska oprema, ki omogoča hitrejše polnjenje ob višji temperaturi baterije):
Torej rapidgate je, kot kaže, praktično preteklost. Še posebej dobrodošlo za tiste, ki samo občasno odrinejo na daljše ture.
-
24 januarja 2019 ob 12:42 #19283
Ignac Završnik
KeymasterTudi obstoječi Leaf omogoča daljše poti.
1047,6 km v enem dnevu.
-
27 januarja 2019 ob 12:01 #19295
crunchy
ParticipantSamo za informacijo, pred kratkim sem bil “prisiljen” preizkusiti hitrost DC polnjenja pri višjih temperaturah baterije. Leafa sem priključil na DC polnilnico pri 6% SOC-a na prikazovalniku (okrog 16% na LeafSpy-u). Temperatura baterije pred začetkom polnjenja je bila 36 oC (najvišja izmerjena od treh temperaturnih senzorjev). Moč polnjenja je bila najprej “samo” 37 kW, ampak se je sčasoma višala z večanjem SOC-a in pri 25% na prikazovalniku (oziroma 34% v LeafSpy-u) dosegla 40 kW. Takrat sem končal polnjenje, ker nisem potreboval več energije.
Torej je vse res glede novega SW (in ga očitno imam). Avto sem dobil septembra letos. Predvidevam, da bodo v kratkem omogočili zamenjavo SW tudi za tiste s starim SW.
-
6 februarja 2019 ob 07:55 #19377
crunchy
ParticipantSamo za informacijo. Najhitreje lahko preverite, če imate novo programsko opremo (ki hitreje polni pri višjih temperaturah) prek VIN številke. Če imate VIN nad tole številko, naj bi vozilo že imelo nov SW:
SJNFAAZE1U0017269
-
-
-
24 januarja 2019 ob 10:43 #19281
Janez T.
Participantje kaj znano, če bo novi Leaf imel možnost polnjenja na 22 kW polnilnici AC z močjo polnjenja 22 kw?
-
24 januarja 2019 ob 12:36 #19282
Ignac Završnik
KeymasterNe, novi Leaf 3. Zero Editon 62 kWh bo imel klasično enofazno 6,6 kW AC polnjenje
-
-
24 januarja 2019 ob 15:35 #19286
Janez T.
Participantje na tej poti 1047,6 km bila kaka brezplačna hitra polnilnica?
-
24 januarja 2019 ob 16:35 #19287
Ignac Završnik
KeymasterČe gledam stroške, lahko rečem naslednje
- ASFINAG Raststation Eisentratten v Avstriji, še ne računajo
- Bar Hochfelln – Nord v Nemčiji, v sklop 99 minut, ki jih dobiš brezplačno pri Deutsche Telekom,
- Rasthof Köschinger Forst Ost, še ne računajo
Ostalo pa po 0,02 centa minuta.
-
-
25 januarja 2019 ob 07:24 #19289
Janez T.
ParticipantOstalo pa po 0,02 centa minuta, to je šuko vtičnica?
-
27 januarja 2019 ob 10:26 #19291
Ignac Završnik
KeymasterNe šuko vtičnice nisem uporabil na tej poti. Za pot skupne dolžine 2.600 kilometrov v treh dneh, bi bilo to časovno nemogoče. 0,02 € je cena DC polnjenja. https://www.telekom-ladestrom.de/tarif/
-
27 januarja 2019 ob 12:03 #19296
crunchy
ParticipantJa, tudi sam sem se pred časom registriral in pred parimi dnevi dobil tudi njihovo kartico.
-
-
-
6 februarja 2019 ob 09:03 #19378
Janez T.
Participantsamo še deluje samo v Nemčiji, obljubljajo, da bodo vključili Avstrijo, samo potem verjetno ne bo taka cena.
-
-
AvtorPrispevki
- Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.