Na pomoč! Kabel mi ostane v polnilnici

Home / Na pomoč! Kabel mi ostane v polnilnici

Forumi Polnilnice in infrastruktura Na pomoč! Kabel mi ostane v polnilnici

Ta tema vsebuje 3 odgovori, ima 3 glasovi, in jo je nazadnje posodobil/a  Marko Germani 6 mesecev, 2 tednov nazaj.

  • Avtor
    Prispevki
  • #18176

    Marko Germani
    Participant

    Pozdravljeni,

    stvar se je začela konec aprila: najprej sem polnil na kratko (pol ure) v Kopru, brez težav, potem pa sem poskusil v Izoli pri Ladjedelnici. In tam je prišlo do polomije: povežem vse, v avtu pomežika par krat lučka, ki ponavadi potrjuje polnjenje, toda se takoj zatem ugasne. Polnilnica piše, da čaka na odziv vozila. Poskusim iztakniti kabel, toda ne gre ven iz polnilnice. Sem poskusil vse možne kombinacije na tipkovnici polnilnice in na avtu, pa nič. Je končalo tako, da sem klical upravo parkirišča, kjer so klicali servis in mi vrnili kabel po par dneh. Kabel je ta model tukaj.

    Takoj potem sem poskusil znova na polnilnici v Kopru pri OBI-ju. Tudi tam ista dogodivščina. Na srečo je tam čuvaj imel ključe polnilnice in tako sem lahko tudi znova probal in končno potrdil, da je res kaj, ki ne gre.

    Ko polnim v Italiji se lahko zgodi, da avto ne polni, toda kabel se da vedno odkleniti (morda zato, ker zaklepanje kabla vodi plačilna kartica, česa seveda ni na plug-and-play polnilnicah).

    Z domačim EVSE (tistim, ki mi ga je dala Mitsubishi, Schuko-J1772) ni nikoli bilo podobnih težav. Vsakič, ko ustavim vtičnico, polnjenje se začne takoj.

    Sem poskusil počistiti kabel, ga pošpricat malo s CRC-jem za električne kontakte in sem odstranil vse timerje na avtu. sem tudi preveril prevodnost in upor, vse se zdi pravilno. Nato sem poskusil znova, prej v Italiji s kartico, potem v Sloveniji, in zgledalo je, da se je problem rešil: polnil sem v Sežani in v Kopru na ulici 15. maja. Na žalost pa me je ravno sedaj klicala žena in mi sporočila, da se je zopet ponovil problem na polnilnici 15. maja v Kopru.

    Seveda če se problem ponavlja, bom moral opiliti plastiko okoli stikala, tako da lahko na vsak način povlečem ven kabel. Ta rešitev pa mi ne paše, ker poveča možnosti, da mi ga ukradejo.

    Ne razumem pa, če je problem v kablu ali pri avtu. Kaj lahko še preverim?

    UPDATE

    me je ravno klical tehnik prodajalca kabla, mi pravi, naj preverim, ali stikalo pod gumbom na vtičnici J1772 deluje pravilno. Po njegovem je možno, da zaradi obrabe se stikalo ne zapre pravilno, ko se priključi avto.

     

    • To temo je spremenil/a  Marko Germani 7 mesecev nazaj.
  • #18237

    David Ipavec
    Participant

    Mogoče ne odklene kabla če kar iztakteš kabel iz avta, pravilno je izklopit polnjenje na avtu, in nato iztaknit kabel iz
    iz avta.

  • #18238

    Ignac Završnik
    Keymaster

    V mojem primeru se je to zgodilo enkrat v Ljubljani. Počakal sem na drug dan in tehnika, ki je odklenil polnilno postajo. Takoj zatem pa sem odrezal 8mm na konektorju in problema ni bilo več.

    Ne vem sicer ali tvoje vozilo zaklepa kabel na vozilu. Moj star Leaf je to omogočal, tako da kabla ni bilo mogoče odnesti.

  • #18305

    Marko Germani
    Participant

    Posodobitev: sem govoril s tehnikom podjetja, ki dela kable. Problem je v mikrostikalu na J1772 vtičnici. Zaradi obrabe se lahko zgodi, da stikalo se ne zapre potem, ko se vtičnico poveže na strani avtomobila. Prosta vtičnica pravilno odpira in zapira stikalo, ko pa je povezana na avtu stikalo se ne zapre več. Stikalo bi se moralo odpreti samo takrat, ko snamemo vtičnico in končamo polnjenje. Tako pa avto misli, da imamo namen končati polnjenje in sporoča polnilnici, da je konec. Polnilnica ne razume, kaj se dogaja, in pride do polomije.

    Vtičnico sem odprl in počistil, morda bom malo upognil notranjo kovinsko letvico, ki gibanje zunanjega gumba prenese na notranje stikalo. Trenutno je dovolj z ušesom poslušati, da stikalo naredi “klik” ob pritisku gumba, tudi, ko je vtičnica povezana na strani avtomobila. Je stvar desetink mm, odvisno, kako kabel teži na vtičnico, kako jo pritisneš noter ipd.

    Po besedah tehnika pa velja, da je firmware polnilnic napačen, ker bi moral na vsak način odklopiti kabel, ko je ta popolnoma ločen od avtomobila (relata refero).

    Če vas zanima, kako deluje stikalo, shema je tukaj. Zanimivo, kako s štirimi upori in stikalom pride do jasne komunikacije stanja povezave med vtičnico in avtom.

    Hvala vsem za zanimanje in predvsem delavcem raznih električnih podjetij, čuvajem parkirišč, katerim sem tratil čas zaradi tega problema.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.