Javne polnilnice elektro Ljubljana

Home / Javne polnilnice elektro Ljubljana

Forumi Polnilnice in infrastruktura Javne polnilne postaje za električna vozila Javne polnilnice elektro Ljubljana

  • This topic has 4 odgovori, 4 glasovi, and was last updated 6 years nazaj by Ignac Završnik.
Pregleduje 3 odgovor na temo
  • Avtor
    Prispevki
    • #17289
      Tomaž Fuss
      Participant

        Pozdravljeni,

        Jaz sem pa imel včeraj zvečer, po 22h, težave na vseh javnih polnilnicah v Trbovljah. To se je dogajalo po dnevni relaciji 168km in po GOM-u še samo za 22km.

        Na prvi polnilnici, je precej starejši model samo “Plug&Pray”, i3 se ni povezal in skomuniciral vklop polnilnice.

        Na drugi polnilnici, zaparkirano s fosilci, občina še ni uspela urediti, od postavitve v decembru, ustreznih označb.

        Na tretji polnilnici, el. polnilnica prepozna RFID kartico in javlja, da lahko priklopimo kabel. Po priklopu kable se ne zgodi nič, i3 ne skomunicira s polnilnico, na polnilnici še vedno enak prikaz, da se lahko kabel priklopi.

        In tako se odpeljem v gasilski zavod (javni zavod) s prošnjo po priklopu na el. energijo (živim v bloku z omejenim parkirnim prostorom in možnostjo vlečenja 50m in več podaljška). Priklop na Schuko (orig polnilec spušča 12A), vse deluje normalno. Preverim orig Type2 kabel, ki je bil ob dobavi vozila, inštrument, in ne pokaže napake o morebitnih prebojih na kablu ali prekinitve stika. Grem spat ob 01:00.

        Danes zjutraj (6:15) odklop iz Schuko (7h za 53% pri 33kWh bateriji) in najprej na tretjo polnilnico, RFID in priklop, vse deluje normalno (10min poskusa), odklop in naprej na prvo polnilnico, priklop, deluje takoj. Ob 8:30 priklop na Type2, Cigaletova v Ljubljani, priklop, se povežeta, čez 10min se odklopi povezava. Po ponovnem priklopu polnilnica in avto ne komunicirata več. i3 ima 3-fazno polnjenje, sosednji Ioniq se je polnil normalno (1-fazno polnjenje).

        Hvala za komentarje in ideje za naslednjič.

      • #17291
        Ignac Završnik
        Keymaster

          Probleme pri polnjenju BMW i3 sem opazil tudi sam. Npr. na Celjskem sejmu, enostavno ni delovalo povezava.  Na eni vtičnici je polnil Smart na drugi pa ni šlo. Sem uporabil trik, adapter Type2 na 5-cee in prenosni CCS polnilec, to pa je delalo. V tem primeru je šlo za Efacec polnilno postajo.

          Podobno se je zgodilo na Lebensland v Avstriji BKK na smučišču. BMW i3 ni polnil, zgolj zablokiral je Type 2 polnjnje, na koncu sem polnil na schuko vtičnici.

          Ne vem pa v čem je problem, morda v polnilni postaji ali pa v samem vozilu.

        • #17296
          Društvo Dems
          Keymaster

            Jaz za enkrat problemov nisem imel… moj jajo polni samo preko ene faze in ni zahteven 🙂 . Je pa res, da se nekaj čudnega dogaja na omrežju ker mi doma tudi ena faza ni delovala in so bile pumpe in regulacijska elektronika na off…

          • #17298
            Janez T.
            Participant

              Tega problema še nisem imel, povsod kjer sem se priklopil je delovalo normalno, na Celjskem sejmišču dela z 22 kW, imel sem edino en problem pri Cityju v Celju, ko vrže ven po 15 minutah, pa v enem mestu v Nemčiji se mi ni povezalo na 22 kw polnilnici.
              Pa polnilnica pred Bauhausom v Ljubljani, kaj je z njo je odklopljena?
              ÖAMTC – Alte Poststraße polnilnica v Gradcu to je isto kot pri nas AMZS imajo 22 kw polnilnico in je samo za člane, lahko bi se nekdo dogovoril, da bi veljalo AMZS članstvo Slovenije, prav tako za njih na naših polnilnicah AMZS, to so vse hitre polnilnice.

              • #17299
                Ignac Završnik
                Keymaster

                  V Ljubljanskem Bauhausu, moraš vedno zahtevati vklop polnilne postaje na informacijah. Malce nerodno, ampak tako imajo.

            Pregleduje 3 odgovor na temo
            • Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.