Odgovori na: Polnjenje v tujini
› Forumi › Polnilnice in infrastruktura › Operaterji, gostovanje in zaračunavanje › Polnjenje v tujini › Odgovori na: Polnjenje v tujini
Moja izkušnja polnjenja v tujini!
Potovanje v tujino z nekaj karticami, ki so bile večinoma za okras.
Na kratko, potovanje Maribor – Karlsruhe. Tja 890, nazaj 820, dejansko nekaj manj.
Začetek lepo obetaven, tako kot sem si zamislil. prvič polnil ST Michael hitra polnilnica aktiviral s Petrolovo kartico.
Naslednja Liezen trgovski center ELI, kljub nedelji garaža odprta polnilnica deluje brez kartice.
Naslednja Anif pri Salzburgu, nedelja polnim brez problema.
Naslednja Munchen Lidl (opozorilo deluje samo v času uradnih ur) in tako se je začelo. Naslednja BMZ, ne gre s karticami, ne s klicem. Nato najdem naslednjo, nekakšno transportno podjetje (avtobusna garaža) Inštaliram eno njihovo aplikacijo končno, želim izbrati, plačilo samo s paypalom, ker ga nimam gremo dalje zopet preko celega mesta v kolonah, na prejšnjo, če bi šlo s to aplikacijo, žal ne gre. Na srečo najdem avto hišo M¨Ukra, kjer lahko polnim zunaj, prosta.
Končno nadaljujem proti Ulmu, nikjer ob cesti nič. Na določenih lokacijah se peljem malo nazaj po aAC, da pridem do polnilnice, kjer niti slučajno kod na črpalki ali v restavraciji ne ve, kako to narediti z njihovo polnilnico. Nadaljujem pot kjer najdem polnilnico ki je označena s CHADEMO, vendar je bilo 5 teslinih in ena teslina z vtikačem typ 2. Sreča, da je bil zraven prijazen uporabnik teslinega avta, ki mi je poklical in pomagal vključiti to polnilnico, saj s slovenskega mobija ni šlo. Ko sem videl, da kljub uri polnjenja ne pridem daleč, sem šel iskat naprej. Malo panike, ha ha. Najdem črpalko v smeri moje poti, ki ima hitro polnilnico. Tukaj najdem prijaznega natakarja, ki gre zraven mene in mi po pogovoru z operaterjem pomaga inštalirati čitalec kode s katerim pridemo na njihovo stran in imajo izbiro za plačilo tudi EC. Tako da sem za 5 € lahko polnil 300 minut, kar seveda ni bilo potrebno. Tako da sem po skoraj 22 urah prispel na končno lokacijo.
Po nekaj dneh pogumno nazaj, saj je delovni dan in bo vse OK.
Lepo pri Ulmu IKEA ponudi brezplačno polnilnico, ki je prava zame, vendar samo 20KW. Ogled ikeje in naprej proti Munchnu. Ob avto cesti na obvoznici najdem hitro polnilnico tudi ta je brezplačna. Hvala kdo ve, čigava je, vse si nisem zapisal. KW in km to že.
Naslednja postaja Anif, zopet vse lepo brez problema. Nadaljujem proti Lieznu, glej ga zlomka ta dan ne gre. Kljub klicu v njihov center ni prave pomoči. Kakšna ironija, ko pridem domov, me čaka njihova kartica, uf in uf. Torej ko ostanem ob polnilnici s 30 % ne upam naprej do naslednje Smatricsove, za katero imam kartico. Zato se vrnem 40 km nazaj do aktivne smatricsove. Napolnim do dobre polovice, da se pripeljem do Bruck na der Muur, kjer sem že pred 30 dnevi polnil brezplačno po posredovanju iz centrale.
In končno srečno prispel domov.
Zanimiva izkušnja, precej potrpežljivosti in je šlo. S temi izkušnjami in vsemi dodatnimi karticami, bom naslednjič potoval dodatno 3 ure manj.
Generalno, EV je uporabna stvar, vendar pripravite se in dobro preverite kartice, pa gre lepo. Ne pozabite, polnjenje gre počasneje kot z bencinarjem. Je pa zelo poceni. Po moji oceni sem zapravil cca 50 €. Čakam na kakšen račun od smatricsa.
Še moja izkušnja temperaturami. Nisem posebej opazil težave, čeprav je bila temp. malo čez polovico, se je polnil med 20 – 30 kW, po moji oceni in pretočenih kWh. Res pa je bila temperatura posebej nazaj domov pod 20 st. In ves čas dež.
Je bilo kljub vsemu prijetno, čez mesec dni gremo zopet isto pot.