Odgovori na: Nissan Leaf 40 kWh
› Forumi › Vozila na električni pogon › Nissan › Nissan Leaf 40 kWh › Odgovori na: Nissan Leaf 40 kWh

Današnji test Ljubljana – Bled (postanek) – Bohinj, povprečna poraba, uporaba ProPilota, počasno polnjenje, hitro polnjenje …
Od Ljubljane se pot stalno vpenja, zato je poraba večje, kot na primer v nasprotni smeri. Hitrost vožnje po avtocesti 130 km/h, po lokalnih pa malo počasneje. Vozilo prepozna tudi prometne znake za omejitev hitrosti.
Povprečje do Bleda 21,8 kWh/ 100 km. Postanek smo naredili pri polnilni postaji na parkirišču. Sistem priključi in polni ter obhod okoli jezera. V vmesnem času smo napolnili za 10,85 kWh. Pot se je nadaljevala do Bohinja. Povprečje porabe je bilo v Bohinju pri razpadlem hotelu Zlatorog 18,4 kWh / 100 km
Pot nazaj, prijetno presenečenje. Števec za povprečno porabo smo pri Bledu postavili na 0 kWh /km. Se pravi realna relacija za meritev je bila Bled – Ljubljana. Pri zavoju na Celovško cesto, povprečna poraba 15 kWh / 100 km. V naslednjem tednu planiram pot Ljubljana – Maribor. Ocenjujem, da bom ob avtocestni hitrosti (130 km/h), temperaturi 20 stopinj dosegel povprečje med 18 kWh in 19 kWh.
Ob koncu sem moral še testirati hitro polnjenje. Med 34 % in 65 % deluje z močjo 45-46 kW, potem pa začne padati proti 40 kW.
# trik 01
ProPilot ima eno varnostno posebnost. Volan moraš skoraj stalno držati z rokami. Obstaja pa bližnjica rahlo nasloniš nogo pa je. Vendar imejte roke v bližini volana, saj se morate vzpostaviti zaupanje med tehniko in človekom. ProPilot je zgolj v pomoč vozniku !
#SloRapidGate ni opažen, temperatura se je sicer dvignila, vendar nič drastičnega.
Npr. v Bohinju
Po 85 kilometrih (+ 10 kilometrov mestne vožnje v Ljubljani) in hitrem polnjenju je temperatura narasla. Vendar nič kritičnega. Zunanje temperature so bile med 18,5 in 19 stopinjami.