Odgovori na: Nissan Leaf 40 kWh
› Forumi › Vozila na električni pogon › Nissan › Nissan Leaf 40 kWh › Odgovori na: Nissan Leaf 40 kWh

Ne vem, informacij iz Nissana nimam. Moje mnenje je, da se je s strani Nissan-a sprogramiran prevelik varnostni faktor. Se pravi so želeli doseči, da bo uporabnik vedno prišel do polnilne postaje. Nissan leaf Spy pro pa omogoča vpogled v stanje baterije. Od tu razlika v procentih. Edino pravilno bi bilo meriti pretok energije na enaki polnilni postaji. Napolniti vozilo do 100%, opraviti pot in ponovno napolniti vozilo do 100%. Pretočena energija je potem tista, ki se upošteva pri povprečni porabi. Primerjava bi bila potem realna. Do tega sklepa smo prišli na testu regeneracije, kjer so podatki prav neverjetno odstopali.
Sam doseg pri -31 pa se mi ne zdi sporen. Hladen zrak je gostejši in zračni upor je večji. Edino podatka o vlažnosti in nadmorski višini ni, ta pa tudi vpliva na zračni upor.