šŸš—šŸ”Œ Testna vožnja z Jeep Avenger – Mnenje uporabnika

šŸš—šŸ”Œ Testna vožnja z Jeep Avenger – Mnenje uporabnika

Danes sem imel priložnost preizkusiti Jeep Avenger in opravil sem 356 km testne vožnje. Rezultati so odlični! Povprečna poraba znaŔa 14,4 kWh na 100 km. Vožnja je vključevala 70 % regionalnih cest in 30 % avtocest, občasno je rahlo deževalo.

Opravljena pot
Poraba

šŸŒŸ Moji občutki med vožnjo so bili več kot odlični: udobno visoko sedenje, vrhunski sedeži z odličnim oprijemom, prostornost v kabini zadaj pa omogoča udobno potovanje za Å”tiri osebe tudi na daljÅ”e razdalje. Prtljažnik je dovolj velik za moje potrebe.

Prtljažnik

šŸš™ Poleg tega me je presenetila odlična oddaljenost od tal, ki znaÅ”a več kot 20 cm, kar je idealno za vožnjo po nespluženih cestah in makadamskih poteh v okolici Ljubljane.

Oddaljenost od tal

šŸ’” Posebej bi pohvalil LED-luči, ki se dinamično prilagajajo glede na hitrost, ovinek in nasproti vozeča vozila. Poraba energije je zmerna in zelo dobra, Å”e posebej, če upoÅ”tevamo uporabno kapaciteto baterije 50 kWh.

šŸš€ V načinu Power je Jeep Avenger odličen za prehitevanje, prav tako pa se obnesejo tudi drugi programi vožnje (normal, eco, sneg, blato, pesek). Edina pomanjkljivost je premalo zaviralne rekuperacije, kar zahteva večkratno uporabo zavore.

šŸ“² Info sistem na sicer dovolj velikem zaslonu bi lahko bil boljÅ”i, a deluje povezava s telefonom Android Auto. Nekatere programske opcije so omejene in ABRP ne deluje, če nimate premium paketa.

Notranjost

šŸ”‹ Polnjenje poteka klasično na AC z 11 kW, medtem ko se pri DC-polnjenju moč postopoma zmanjÅ”uje. Nisem prepričan, ali je to posebnost tega avtomobila, vendar je to vsekakor vredno upoÅ”tevati. Drugo hitro DC-polnjenje je Å”lo hitreje, pri 99 kW, vendar se je moč zmanjÅ”evala nad 75 % napolnjenosti.

āŒ Pomanjkljivost se kaže tudi pri pokrovčku za prikjuček CCS polnjenja, ki bi bil lahko boljÅ”i, saj se v njem nabira voda. Prav tako avto nima sprednjega prtljažnega prostora (frunka) za shranjevanje polnilnega kabla. Kljub temu je na voljo prostor v dvojnem dnu prtljažnika, vendar je treba vse izprazniti, če želite dostopati do določenih stvari.

Voda
Pogled v notranjost

šŸ‘ Na sploÅ”no sem zelo zadovoljen z Jeepom Avengerjem, ki se zdi idealen za prvi avto. Edina pomembna pomanjkljivost je lahko cena, ki se s paketom opreme Altitude približa 37.000 ā‚¬, kar pa je lahko za marsikoga odlična izbira. Model z opremo Longitude se začne pri ceni 34.990 ā‚¬, pri čemer lahko koristite subvencije v viÅ”ini 6.500 ā‚¬ ali 4.500 ā‚¬, odvisno od izbire.

Sicer pa se tudi Volvo pripravlja na nekaj novega s EX-30, uradna predstavitev bo v Sloveniji potekala ta teden, pri čemer bodo cene podobne. O tem bom pisal tudi v prihodnjih prispevkih.

Zapisal

Robert ToŔnjak

#JeepAvenger #ElektričniAvtomobil #TestnaVožnja #ElektričnaVožnja

Leave a Reply