Danes sem imel priložnost preizkusiti Jeep Avenger in opravil sem 356 km testne vožnje. Rezultati so odliÄni! PovpreÄna poraba znaÅ”a 14,4 kWh na 100 km. Vožnja je vkljuÄevala 70 % regionalnih cest in 30 % avtocest, obÄasno je rahlo deževalo.
š Moji obÄutki med vožnjo so bili veÄ kot odliÄni: udobno visoko sedenje, vrhunski sedeži z odliÄnim oprijemom, prostornost v kabini zadaj pa omogoÄa udobno potovanje za Å”tiri osebe tudi na daljÅ”e razdalje. Prtljažnik je dovolj velik za moje potrebe.
š Poleg tega me je presenetila odliÄna oddaljenost od tal, ki znaÅ”a veÄ kot 20 cm, kar je idealno za vožnjo po nespluženih cestah in makadamskih poteh v okolici Ljubljane.
š” Posebej bi pohvalil LED-luÄi, ki se dinamiÄno prilagajajo glede na hitrost, ovinek in nasproti vozeÄa vozila. Poraba energije je zmerna in zelo dobra, Å”e posebej, Äe upoÅ”tevamo uporabno kapaciteto baterije 50 kWh.
š V naÄinu Power je Jeep Avenger odliÄen za prehitevanje, prav tako pa se obnesejo tudi drugi programi vožnje (normal, eco, sneg, blato, pesek). Edina pomanjkljivost je premalo zaviralne rekuperacije, kar zahteva veÄkratno uporabo zavore.
š² Info sistem na sicer dovolj velikem zaslonu bi lahko bil boljÅ”i, a deluje povezava s telefonom Android Auto. Nekatere programske opcije so omejene in ABRP ne deluje, Äe nimate premium paketa.
š Polnjenje poteka klasiÄno na AC z 11 kW, medtem ko se pri DC-polnjenju moÄ postopoma zmanjÅ”uje. Nisem prepriÄan, ali je to posebnost tega avtomobila, vendar je to vsekakor vredno upoÅ”tevati. Drugo hitro DC-polnjenje je Å”lo hitreje, pri 99 kW, vendar se je moÄ zmanjÅ”evala nad 75 % napolnjenosti.
ā Pomanjkljivost se kaže tudi pri pokrovÄku za prikjuÄek CCS polnjenja, ki bi bil lahko boljÅ”i, saj se v njem nabira voda. Prav tako avto nima sprednjega prtljažnega prostora (frunka) za shranjevanje polnilnega kabla. Kljub temu je na voljo prostor v dvojnem dnu prtljažnika, vendar je treba vse izprazniti, Äe želite dostopati do doloÄenih stvari.
š Na sploÅ”no sem zelo zadovoljen z Jeepom Avengerjem, ki se zdi idealen za prvi avto. Edina pomembna pomanjkljivost je lahko cena, ki se s paketom opreme Altitude približa 37.000 ā¬, kar pa je lahko za marsikoga odliÄna izbira. Model z opremo Longitude se zaÄne pri ceni 34.990 ā¬, pri Äemer lahko koristite subvencije v viÅ”ini 6.500 ā¬ ali 4.500 ā¬, odvisno od izbire.
Sicer pa se tudi Volvo pripravlja na nekaj novega s EX-30, uradna predstavitev bo v Sloveniji potekala ta teden, pri Äemer bodo cene podobne. O tem bom pisal tudi v prihodnjih prispevkih.
Zapisal
Robert ToŔnjak
#JeepAvenger #ElektriÄniAvtomobil #TestnaVožnja #ElektriÄnaVožnja
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.