šŸš—šŸ”Œ Testna vožnja Volvo EX 30 SUV ā€“ mnenje uporabnika

šŸš—šŸ”Œ Testna vožnja Volvo EX 30 SUV ā€“ mnenje uporabnika

Nekaj poudarkov danaÅ”njega hitrega testa.Ā Oblika in barva električnega volva sta zelo vÅ”ečni. V salonu vozil mu rečejo minivolvo. Baterijo ima kapacitete 69 kWh, kar se mi zdi za realni domet pozimi 300 km in poleti 410 km v meÅ”anem ciklu kar solidno.

Volvo EX 30

Zelo se pozna skupna moč dveh električnih motorjev 315 kW, ki te kar izstrelita z mesta, prav tako so tudi pospeŔki od 130 do 180 km/h zelo občutni. Seveda ob 543 Nm navora. Z vključenim one pedal drive je vožnja lahkotna. Vstop v avto je mogoč s kartico, prav tako vklop, baje bo mogoče nastaviti aplikacijo na telefonu. Prostornost in zračnost kabine je več kot zadostna za prevoz Ŕtirih do petih oseb, zadaj je tudi dovolj prostora za kolena, čeprav sem imel sedež, ki je električno nastavljiv, precej nazaj.

Prtljažnik

Prtljažnik je z 318 litri zadosti velik, lahko pa se Ŕe poveča s podrtjem sedežev.

Frunk

Sprednji prtljažnik (frunk) s sedmimi litri je malce majhen za priloženi petmetrski polnilni kabel, ki prenese moč 22 kW. Ne vem, zakaj prilagajo tak kabel, če pa je največja moč izmeničnega polnjenja 11 kW. CCS-priključek omogoča enosmerno polnjenje do 150 kW, povprečno okoli 100 kW. V2L ali V2X avto ne omogoča. Bistvena je tudi toplotna črpalka, ki hitro ogreje kabino in baterije. Odlagalnih predalov in povrŔin je dovolj, materiali sedežev in armature so iz recikliranih materialov. Položaj za volanom je bil v mojem primeru odličen, prav tako pogled naprej. Kakor pa vidim, gredo vsi proizvajalci v krčenje armaturne ploŔče in s tem je tudi cena verjetno nižja. Nikakor mi ni vŔeč samo centralni zaslon, brez hitrih tipk za nastavitev temperature, glasnosti fenomenalnega ozvočenja Harman Kardon, nastavitev rekuperacije zaviranja.

Vožnja

Čisto vse je možno samo prek zaslona, nastavitve med samo vožnjo so zelo otežene, saj ti odvrača pozornost. Prikaz napolnjenosti baterije in doseg komaj opaziÅ” v osrednjem delu zaslona, ki je zelo majhen, kot da to ni pomembno pri električnih avtomobilih. Nikakor to ni dobro. LCD-zaslona pred voznikom ni, veliko je tudi piskajočih opozoril, ki jih izklopiÅ” spet samo na osrednjem zaslonu. CarPlay in Android Auto sta mogoča, ampak ob kratki testni vožnji tega nisem preizkusil. Cena osnovnega modela z enim elektromotorjem in baterijo kapacitete 50 kWh se začne pri 39.990 ā‚¬.


Moja končna ocena je 8,7/10.

Zapisal Robert ToŔnjak

Leave a Reply