Nekaj poudarkov danaÅ”njega hitrega testa.Ā Oblika in barva elektriÄnega volva sta zelo vÅ”eÄni. V salonu vozil mu reÄejo minivolvo. Baterijo ima kapacitete 69 kWh, kar se mi zdi za realni domet pozimi 300 km in poleti 410 km v meÅ”anem ciklu kar solidno.
Zelo se pozna skupna moÄ dveh elektriÄnih motorjev 315 kW, ki te kar izstrelita z mesta, prav tako so tudi pospeÅ”ki od 130 do 180 km/h zelo obÄutni. Seveda ob 543 Nm navora. Z vkljuÄenim one pedal drive je vožnja lahkotna. Vstop v avto je mogoÄ s kartico, prav tako vklop, baje bo mogoÄe nastaviti aplikacijo na telefonu. Prostornost in zraÄnost kabine je veÄ kot zadostna za prevoz Å”tirih do petih oseb, zadaj je tudi dovolj prostora za kolena, Äeprav sem imel sedež, ki je elektriÄno nastavljiv, precej nazaj.
Prtljažnik je z 318 litri zadosti velik, lahko pa se Å”e poveÄa s podrtjem sedežev.
Sprednji prtljažnik (frunk) s sedmimi litri je malce majhen za priloženi petmetrski polnilni kabel, ki prenese moÄ 22 kW. Ne vem, zakaj prilagajo tak kabel, Äe pa je najveÄja moÄ izmeniÄnega polnjenja 11 kW. CCS-prikljuÄek omogoÄa enosmerno polnjenje do 150 kW, povpreÄno okoli 100 kW. V2L ali V2X avto ne omogoÄa. Bistvena je tudi toplotna Ärpalka, ki hitro ogreje kabino in baterije. Odlagalnih predalov in povrÅ”in je dovolj, materiali sedežev in armature so iz recikliranih materialov. Položaj za volanom je bil v mojem primeru odliÄen, prav tako pogled naprej. Kakor pa vidim, gredo vsi proizvajalci v krÄenje armaturne ploÅ”Äe in s tem je tudi cena verjetno nižja. Nikakor mi ni vÅ”eÄ samo centralni zaslon, brez hitrih tipk za nastavitev temperature, glasnosti fenomenalnega ozvoÄenja Harman Kardon, nastavitev rekuperacije zaviranja.
Äisto vse je možno samo prek zaslona, nastavitve med samo vožnjo so zelo otežene, saj ti odvraÄa pozornost. Prikaz napolnjenosti baterije in doseg komaj opaziÅ” v osrednjem delu zaslona, ki je zelo majhen, kot da to ni pomembno pri elektriÄnih avtomobilih. Nikakor to ni dobro. LCD-zaslona pred voznikom ni, veliko je tudi piskajoÄih opozoril, ki jih izklopiÅ” spet samo na osrednjem zaslonu. CarPlay in Android Auto sta mogoÄa, ampak ob kratki testni vožnji tega nisem preizkusil. Cena osnovnega modela z enim elektromotorjem in baterijo kapacitete 50 kWh se zaÄne pri 39.990 ā¬.
Moja konÄna ocena je 8,7/10.
Zapisal Robert ToŔnjak
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.